نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹

قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۲.۲۲ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۰.۹۱ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۸۷۹ هزارتومان فروخته شد. برخلاف روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۳۳۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۲۷۰ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۹۰۹۴۶
بازدید : ۴۶۷۰
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه 5 اسفند ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۱۰ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند افزایشی قیمت انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۰.۶۱ دهم درصد تا ۲.۳۴ درصد مثبت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۲.۲۲ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۰.۹۱ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۸۷۹ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۵۵۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۱.۶۲ درصد افزایش به چهار میلیون و ۷۱۸ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۱.۰۶ درصدی به یک میلیون و ۸۹ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۳۳۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۲۷۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۵ هزار تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۰ هزار و ۲۷۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار تومان و نرخ خرید ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۴ هزار و ۶۴۶ تومان و ۲۴ هزار و ۱۵۸ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۹ هزار و ۸۶۹ تومان فروش و با نرخ ۲۹ هزار و ۲۷۸ به خریداری می‌شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز به ترتیب با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۸۱۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۵۴۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۷۹۵ تومان و ۳ هزار و ۵۴۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۵ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و پنج هزار و ۲۵۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید