فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی و نوید محمدزاده که در سریال قورباغه هم بازی بودند پیش‌تر نیز درگیر حواشی همچون ست کردن لباس و تبریک تولد از سوی فرشته حسینی برای تولد نوید محمدزاده نیز شده بودند، اما پست آخر نوید محمدزاده باعث شد این شایعات اندکی بوی حقیقت به خود گرفته و سوالات بیشتری را ذهن کاربران و شهروندان به وجود آورند.

کد خبر : ۹۳۱۲۲
بازدید : ۱۳۶۴۲
فرشته حسینی کیست؟
فرادید | فرشته حسینی بازیگر ایرانی_افغانی، مدتی است با حواشی بسیاری روبرو است. این حواشی از اولین باری که حسینی پستی درباره عدم دسترسی افغان‌ها به سیم کارت اعتباری منتشر کرد، آغاز شد و این اواخر نیز ویدیویی از او و نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینمای کشور توسط محمدزاده منتشر شد که تنور بازار شایعات را داغ‌تر کرد.

به گزارش فرادید، در جدیدترین پستی که نوید محمدزاده برای تبریک تولد به فرشته حسینی منتشر کرده است، حسینی را جان خود خوانده که همین جملات توام با عشق باعث شده تا برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و این دو را زوج عاشق بدانند.

این دو بازیگر که در سریال قورباغه هم بازی بودند پیش‌تر نیز درگیر حواشی همچون ست کردن لباس و تبریک تولد از سوی فرشته حسینی برای تولد نوید محمدزاده نیز شده بودند، اما پست آخر نوید محمدزاده باعث شد این شایعات اندکی بوی حقیقت به خود گرفته و سوالات بیشتری را ذهن کاربران و شهروندان به وجود آورند.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بوده اند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده ساخته شده و پخش آن از سال ۱۳۹۹ شروع شد و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

فرشته حسینی همراه با حواشی

فرشته حسینی کیست؟

نخستین باری که شائبه‌هایی درباره وجود رابطه عاطفی میان فرشته حسینی و نوید محمزاده به وجود آمد، سال گذشته بخاطر پستی بود که فرشته برای تولد نوید محمدزاده منتشر کرد. او با انتشار تصویری از خود و نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم. ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

تبریک متفاوت از سوی فرشته حسینی باعث شد تا بسیاری از رسانه‌ها درباره ازدواج این دو گمانه زنی کرده و برخی از منابع غیر رسمی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی خبر دهند. با این وجود هیچ یک از این دو بازیگر نسبت به شائبه‌های به وجود آمده واکنش نشان نداده و خبر‌های انتشار یافته را تایید کردند و یا تکذیب نکردند.
فرشته حسینی کیست؟ پس از آن تصاویری توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد حسینی و محمدزاده لباس‌های مشترکی به تن دارند که برخی گفته بودند باهم ست کرده و برخی دیگر می‌گفتند لباس‌ها یکی است. این حدس و گمان‌ها حواشی رابطه این دو بازیگر را بیشتر از قبل کرد.
فرشته حسینی کیست؟ اما آخرین پستی که نوید محمدزاده پنجم اردیبهشت امسال در اینستاگرام خود منتشر کرد باعث دامن زدن به شایعات شد. او با انتشار ویدیویی از خود و فرشته حسینی به سه زبان فارسی، پشتو و کردی حسینی را جان خود خواند و نوشت: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

پس از او فرشته حسینی با بازنشر پست محمدزاده در استوری خود به نوید محمدزاده پاسخ داد و نوشت: «جهانی که منو تو ساختیم»

با اقدامات این دو بازیگر، بسیاری مدعی شده اند که این زوج هنری سینمای کشور با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. اما تاکنون این موضوع به صورت جدی از سوی هیچکدام از آن‌ها تایید نشده و رسمیت ندارد.

علاوه بر این‌ها مدتی پیش نیز نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی به مغازه یک هنرمند افغانی رفته و تعداد زیادی از مجسمه‌های او را می‌خرند.

این مجسمه ساز افغان که عبداللهی نام دارد درباره خرید مجسمه هایش توسط این دو بازیگر گفته است: «روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه‌ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه‌ها را می‌گرفت و هر قیمتی من می‌گفتم، کمی هم بیشتر حساب می‌کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید. پس از فروش مجسمه‌ها بود که از طریق فرشته حسینی فهمیدم، خریدار مجسمه‌هایم کسی نبوده جز نوید محمدزاده بازیگر «مغز‌های کوچک زنگ زده» که اخیراً هم سریال «قورباغه» را بازی کرده بود.»

با وایرال شدن ویدیوی این هنرمند افغان، باری دیگر نوک پیکان گمانه زنی‌ها به سمت فرشته حسینی و نوید محمزاده چرخید.

فرشته حسینی در یکی از گفت و گوهایش درباره زندگی دور از کشور گفته بود که «زندگی در مهاجرت سختی‌های خود را دارد، آن‌هم در ایران به خاطر مدارک تان که می‌خواهید به‌گونه قانونی زندگی کنید. در گذشته برای افغان‌ها تحصیل خیلی سخت بود، اکنون بهتر شده است. در مناطقی که مردم‌شان از لحاظ فرهنگی ضعیف هستند، گاه‌گاهی تحقیر‌ها را در نگاه و حرف‌های‌شان احساس می‌کنیم. با وجودی که در آن‌جا متولد شدم، شدید احساس مهاجربودن برایم دست می‌دهد، اگر در یک کشور دیگر متولد می‌شدم، حتماً شهروند آن‌جا محسوب می‌شدم، یک سری چیز‌های خوب به من اختصاص داده می‌شد. در ایران مهاجرین افغان نمی‌توانند خانه و موتر بخرند، نمی‌توانند گواهی‌نامه و حتا یک سیم‌کارت به نام خود داشته باشند.»

او سپس به نداشتن سیم کارت و قطع دسترسی خواهرش به کلاس درسش اشاره کرده بود و از اینکه برای داشتن یک سیم کارت دائمی هم باید از افراد دیگر کمک گرفت ابراز ناراحتی کرده بود که این پست به سرعت در فضای مجازی دست به شد و در آخر هم وزیر ارتباطات نسبت به پست حسینی واکنش نشان داده و اعلام کرده بود که این مشکل حل خواهد شد.

فرشته حسینی کیست؟ فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی بازیگر ایرانی افغان‌تبار سینما و تئاتر، متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است. پدر و مادر حسینی حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران مهاجرت کرده و در تهران ساکن می‌شوند.

او فعالیت خود را در زمنیه بازیگری از سال ۱۳۸۸ آغاز می‌کند و دانش بازیگری را تحت نظر بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور نظیر اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، می‌گیرد و در نمایش‌هایی همچون خشونت علیه زنان، سینما‌های من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... روی صحنه می‌رود.

فرشته حسینی کار خود را از تئاتر و نمایش شروع کرده بود و پس از آن نیز در فیلم‌های «من یک بازیگر شادم» ساخته سامره رضایی و «رفتن» ساخته نوید محمودی و چند فیلم کوتاه بازی می‌کند. حسینی با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شده بود.

از جمله آثار فرشته حسینی می‌توان به عناوینی همچون شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی، هفت و نیم، یلدا و قورباغه اشاره کرد.

فیلم سینمایی «رفتن» ساخته برادران محمودی، با فیلم‌نامه‌ای از جمشید محمودی، کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی کاری مشترک از ایران و افغانستان است. فیلم رفتن قصه فرشته و نبی قصه‌ای عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شوند. حسینی برای بازی در این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد.

او در فیلمی دیگر از برادران محمودی به نام هفت و نیم نیز بازی کرده است. این فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانستانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند و قصه دخترانی است که قرار است جمعه شب مراسم عروسی آن‌ها برگزار شود، اما هر کدام از آن‌ها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

فرشته حسینی، بیش‌تر از این‌که بازیگر سینما باشد، بازیگر تئاتر است. او گفته که از سن ده ساله‌گی به سمت تئاتر رفته و همین امر باعث شده تا به این فن علاقه‌مند شود.

حسینی می‌گوید که «وقتی‌که در مکتب درس می‌خواندم، تئاتر را زیاد دوست داشتم. کار‌های فرهنگی را دوست داشتم انجام بدهم، سرپرست گروه سرود مکتب و گروه تئاتر بودم. در مسابقات فرهنگی و هنری در همان منطقه، کار ما همیشه اول می‌شد. از همان چیز‌های خیلی کوچک کوچک علاقه‌ام به تئاتر شروع شد و دیدم که نمی‌توانم به کار دیگر مشغول شوم. از ده ساله‌گی نزد استادان ایرانی، تئاتر را فرا گرفتم.»

او نخست در تئاتر در بخش «فورم» (کار با بدن و موسیقی) کار می‌کرده و در این زمینه اجرا‌های متفاوتی هم داشته است. از جمله آثار فرشته حسینی می‌توان به عناوینی همچون شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی، هفت و نیم، یلدا و قورباغه اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
  • اصغر ارسالی در

    مبارکا باشه

  • ناشناس ارسالی در

    خلایف هر چه لایق

  • بیژن ارسالی در

    درود بر دوستان و برادران و خواهران افغان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید