آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۴ اردیبشهت ماه ۳۴۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۳۴۱۴
بازدید : ۱۵۱۹
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | امروز ۱۴ اردیبهشت ماه بر اساس گزارش وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا ۳۴۴ نفر اعلام شد و تعدا جانباختگان این بیماری در مجموع به ۷۳ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۱۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۲۹۸۵ نفر از آنان بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۵۷۵ هزار و ۷۳۷ نفر رسید که خوشبختانه تاکنون دو میلیون و ۲۲ هزار و ۵۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵۴۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۶ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۵۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۰۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۵ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۸۳ هزار و ۱۳۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۳۱ هزار و ۵۰۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۶۴۱ دُز رسیده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۶۹ هزار و ۶۸۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۵۴ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۳۱۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ۴۷۸ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۳ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۳۱ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۶۴۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۹۱ هزار و ۵۱۴ نفر (۴۴۵ نفر)

۲. برزیل ۴۰۸ هزار و ۸۲۹ نفر (هزار و ۵۴ نفر)

۳. هند ۲۲۲ هزار و ۳۸۳ نفر (۳ هزار و ۴۳۸ نفر)

۴. مکزیک ۲۱۷ هزار و ۲۳۳ نفر (۶۵ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۵۳۹ نفر (۱ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۱ هزار و ۴۳۳ نفر (۲۵۶ نفر)

۷. روسیه ۱۱۱ هزار و ۱۹۸ نفر (۳۳۶ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۵ هزار و ۱۳۰ نفر (۳۱۱ نفر)

۹. آلمان ۸۴ هزار و ۲۰ نفر (۱۹۴ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۸ هزار و ۲۹۳ نفر (۲۵ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید