هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی ایران از امروز 27 اردیبهشت ماه تا روز چهاشنبه برای اغلب مناطق کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۳۸۴۲
بازدید : ۱۶۴۰
فرادید | بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی ایران، امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در برخیمناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، ارتفاعات مازندران، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، شرق کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، نیمه غربی اصفهان، غرب یزد، ارتفاعات کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، کرمان وشرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

سه شنبه همین شرایط در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شرق لرستان، جنوب مرکزی، اصفهان، غرب یزد، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق فارس، کرمان، شمال هرمزگان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید؛ چهارشنبه در برخی نقاط شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات کرمان و پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا در غالب نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود و این افزایش دما در شرق سواحل دریای خزر محسوس‌تر خواهد بود و حدود ۶ تا ۱۰ درجه می‌باشد و چهارشنبه کاهش دما در شرق سواحل دریای خزر بین ۸ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

از امروز تا پایان هفته دریای عمان به ویژه بخش‌های شرقی آن مواج خواهد بود و از اواخر وقت سه شنبه و طی روز‌های چهارشنبه شرق دریای خزر مواج است و بعد از ظهر پنجشنبه بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج می‌باشد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید