آخر هفته با کنسرت های موسیقی

آخر هفته با کنسرت های موسیقی

کنسرت موسیقی کلاسیک ایرانی، مهدی یراحی، گروه ارنواز، گروه پریشاد و... از جمله برنامه‌های این آخر هفته در موسیقی است.

کد خبر : ۹۵۲۰
بازدید : ۱۵۳۴
آخر هفته با کنسرت های موسیقی

کنسرت موسیقی کلاسیک ایرانی، مهدی یراحی، گروه ارنواز، گروه پریشاد و... از جمله برنامه‌های این آخر هفته در موسیقی است.

به گزارش هنرآنلاین، این روزها خبرهای حوزه موسیقی بیشتر معطوف به سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر شده است، اما در همین روزهای پایانی هفته کنسرت‌های مختلفی برگزار می‌شود که می‌تواند بخشی از برنامه‌های شما را به خود اختصاص دهند. این برنامه‌ها شامل کنسرت‌های مختلفی در زمینه موسیقی کلاسیک، سنتی، پاپ و... می‌شود.

مهدی یراحی به نمایشگاه می‌رود
مهدی یراحی با رپرتواری متفاوت روی صحنه خواهد رفت. سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روز دوم بهمن‌ماه میزبان خواننده آلبوم "مثل مجسمه" خواهد بود.

او در این کنسرت قطعات آلبوم "مجسمه" و گلچینی از آثار قبلی‌اش را اجرا خواهد کرد. یراحی چند ماه پیش آلبوم خود را با عنوان "مثل مجسمه" منتشر کد و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

براحی روز 2 بهمن ساعت 21:30 در سالن نمایشگاه روی صحنه خواهد رفت.

متفاوت‌ترین کنسرت گروه "کامنت"
گروه موسیقی "کامنت" پس از چند اجرای موفق، این بار با کنسرتی متفاوت میزبان علاقه‌مندان خود خواهند بود.

گروه "کامنت" که سابقه‌ انتشار دو آلبوم در فضای مجازی و یک آلبوم رسمی به نام "رفته از دست" را در کارنامه خود دارد، منتخبی از قطعات سه آلبوم گذشته‌ خود را در سالن برج آزادی اجرا خواهد کرد.

کیان پورتراب (خواننده و ترانه‌سرا)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد) و آرین کشیشی (گیتار بأس) گروه "کامنت" را تشکیل می‌دهند.

این کنسرت روزهای 2 و 3 بهمن‌ماه در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.

"پریشاد" به نیاوران می‌رود
کنسرت گروه موسیقی پریشاد به سرپرستی پریچهر خلوتی ویژه بانوان در تاریخ 2 بهمن‌ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

پریچهر خلوتی سرپرست گروه موسیقی "پریشاد" با اعلام این خبر در خصوص کم و کیف اجرای این کنسرت گفت: تازه‌ترین کنسرت این گروه موسیقی در دو بخش اجرا می‌شود در بخش نخست این اجرا قطعاتی از آثار آهنگسازان ایرانی چون انوشیروان روحانی، همایون خرم، فضل‌الله توکل و محمد سریر اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: بخش دوم این کنسرت هم به اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی به آهنگسازی و بر اساس شعری از خودم اختصاص دارد و قرار است قطعاتی چون "دیشب نیاسودم"، "مرغ سحر ناله کم کن"، "آه اگر نقاش بودم" را با تک‌نوازی پیانو نازلی بخشایش به روی صحنه ببریم.

مینا قاسم‌پور نوزانده قانون، هیلا فیض‌پور نوازنده تار، عسل ملک‌زاده نوازنده دف، سمیرا مهر افشار نوازنده تنبک، شیما بلوچی فر نوازنده کمانچه، رخساره رستمی نوازنده عود و شیدا قاضی نوازنده نی از جمله نوازندگان گروه موسیقی پریشاد هستند.
این کنسرت روز 2 بهمن‌ماه ساعت 15 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت گروه "ارنواز" در تالار رودکی
گروه "ارنواز" تازه‌ترین کنسرت خود را دوم بهمن‌ماه در تالار رودکی برگزار خواهند کرد.

این گروه به سرپرستی نسیم اربابی، خوانندگی دانیال معمارنژاد و تنظیم علیرضا گرانفر طی یک روز و یک سانس میزبان هنردوستان خواهد بود.

این کنسرت روز 2 بهمن‌ماه ساعت 18 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

کنسرت موسیقی کلاسیک ایرانی در فرهنگستان هنر
کنسرت موسیقی کلاسیک ایرانی روز جمعه دوم بهمن در سالن فرهنگستان هنر روی صحنه خواهد رفت. این برنامه شامل تک‌نوازی سه‌تار ساز و آواز توسط امیر شریفی و مهدی امامی خواهد بود.

کنسرت موسیقی کلاسیک ایرانی دوم بهمن‌ماه سال جاری ساعت 20 در فرهنگستان هنر سالن باربد برگزار خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید