تکذیب "قصور پزشکی" در درمان علی اکبر صالحی

وزیر بهداشت درخصوص آخرین وضعیت عمل جراحی دکتر علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی همچنین قصور پزشکی در این باره را تکذیب کرد.

کد خبر : ۹۵۸
بازدید : ۲۶۸۷

فرادید | وزیر بهداشت قصور پزشکی در جریان جراحی علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی را تکذیب کرد.

دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا در مورد عمل جراحی شب گذشته علی‌اکبر صالحی و شایعات درخصوص احتمال قصور پزشکی گفت: «طی دو نوبت از علی‌اکبر صالحی عیادت داشتم و خبرهایی پیرامون قصور پزشکی شایعه است.»

وی گفت: «دکتر صالحی کولونوسکوپی شده است و قصور پزشکی در کار نبوده است.»

علی اکبر صالحی به دلیل مشکل گوارشی (کولیت روده) عصر دیروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و یک بار تحت عمل جراحی داخلی قرار گرفت.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی پیش از این گفته بود که به دلیل اینکه در زمان کولونوسکپی، روده صالحی دچار پارگی شد، تحت عمل جراحی دوم قرار گرفته است.

سازمان انرژی اتمی نیز اعلام کرد که علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز 21 اردیبهشت به دنبال یک روز پرکار دچار عارضه جسمانی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال و پس از معاینه و تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    سلام مادر من هم در زمان کولونوسکوپی دچار پارگی روده شد و پزشکان نتوانستند تشخیص بدهند و بعد از چند روز به رحمت خدا رفتند.

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید