دست تنها نمانید؛ از قالیشویی تا مبل شویی با استادکار

دست تنها نمانید؛ از قالیشویی تا مبل شویی با استادکار

درصورتی‌که فرش‌هایتان خیلی کثیف نیستند، می‌توانید با محلول‌های خانگی شامل مایع ظرف‌شویی، سرکه و آب برای تمیز کردن آن‌ها اقدام کنید. شامپو فرش‌ها نیز گزینه‌های مناسبی هستند. فراموش نکنید قبل از شست‌وشوی قالی‌ها هرگونه گردوغبار را از روی آن‌ها به‌وسیله جاروبرقی تمیز کنید. اگر قالی دستبافتان در حال پوسیدن است، قبل از پاره شدن از متخصصان رفوگری کمک بگیرید.

کد خبر : ۹۶۲۳۰
بازدید : ۳۲۶۹
نظافت منزل و تمیزی محیط دغدغه بسیاری از خانواده‌هاست. مخصوصاً امروزه که بسیاری از بانوان شاغل هستند و انجام کار‌های خانه بدون کمک تمامی افراد خانواده امکان‌پذیر نیست. اما اگر بدانید چه‌کار‌هایی برای انجام دادن دارید و چقدر زمان دارید و چطور این کار‌ها را برنامه‌ریزی کنید، چند مرحله جلو می‌افتید.

دست تنها نمانید؛ از قالیشویی تا مبل شویی با استادکار
در این مطلب اپلیکیشنی را به شما معرفی می‌کنیم که کار‌های نظافتی منزل را برای شما آسان‌تر کند و اگر فرصت نکردید خانه را تمیز کنید، این کار‌ها را با سرعت بیشتر و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی آسوده‌تر انجام دهید.

برنامه ریزی کنید و کارهای زمان‌بر را زودتر انجام دهید

برنامه‌ریزی یکی از آن کار‌هایی است که با انجام آن می‌توانید کار‌ها را نظم ببخشید و سردرگم نباشید. کاغذ و قلم را بردارید و فهرستی از کار‌هایی که باید انجام شود تهیه کنید. به هرکدام از اعضای خانواده مسئولیتی در توان آن فرد بسپارید مثلاً مسئولیت نظافت کمد لباس هر فرد را به خودش بسپارید و از تمامی افراد بخواهید وسایلی اضافی و بلااستفاده خود را جمع‌آوری کنند.

حال اولویت‌ها را مشخص کنید و کار‌هایی را که به زمان بیشتری نیاز دارند و یا باید زودتر انجام شوند در بالای لیست یادداشت کنید. بهتر است در روز‌های تعطیل کم‌کم کار‌ها را شروع کنید، زیرا روز‌های آخر سال همه‌جا شلوغ است و اگر به کمک متخصصان برای انجام امور نیاز پیدا کنید، یافتن متخصص ماهر کار سختی خواهد بود.

خدمات قالی‌شویی استادکار اولین انتخاب شما

درصورتی‌که فرش‌هایتان خیلی کثیف نیستند، می‌توانید با محلول‌های خانگی شامل مایع ظرف‌شویی، سرکه و آب برای تمیز کردن آن‌ها اقدام کنید. شامپو فرش‌ها نیز گزینه‌های مناسبی هستند. فراموش نکنید قبل از شست‌وشوی قالی‌ها هرگونه گردوغبار را از روی آن‌ها به‌وسیله جاروبرقی تمیز کنید. اگر قالی دستبافتان در حال پوسیدن است، قبل از پاره شدن از متخصصان رفوگری کمک بگیرید.

شلوغ‌ترین زمان برای شرکت‌هایی که خدمات قالی‌شویی و رفوگری ارائه می‌دهند اسفندماه است. اگر برایتان مقدور است زودتر برای شست‌وشوی فرش‌هایتان اقدام کنید، زیرا شست‌وشوی انواع فرش به عوامل متعددی بستگی دارد ازجمله دست‌باف بودن یا ماشینی بودن، جنس نخ، تراکم بالا یا پایین فرش و ممکن است شرکت‌های قالی‌شویی در زمان کم قادر به ارائه خدمات موردنظرتان نباشند. حتی بعد از عید هم زمان بسیار خوبی برای شستن فرش هاست. برای انجام شدن سریع‌تر کار‌ها می‌توانید از خدمات قالیشویی آنلاین استادکار استفاده کنید. زیرا هم پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند و هم با قیمت‌های مناسب و بصرفه همراه و همگام همیشگی شما خواهند بود.

خدمات مبل شویی در منزل با بهترین مواد شوینده

در طول سال و به‌طور منظم گردوغبار روی مبلمان را به‌وسیله جاروبرقی یا یک پارچه تمیز پاک کنید. اگر چای یا هر مایعی روی پارچه مبلمان ریخت سریعا با یک پارچه تمیز اقدام به پاک کردن لکه کنید. هرازگاهی تشک‌ها یا کوسن‌های مبل را برعکس کنید. اگر در منزل از حیوان خانگی مراقبت می‌کنید بهتر است هرسال شست‌وشوی مبلمان را در برنامه‌هایتان مدنظر قرار بدهید. درصورتی‌که مبلمان منزلتان به یک نظافت حرفه‌ای نیاز دارد از متخصصان شست‌وشوی مبلمان کمک بگیرید. بهترین فرصت برای مبل‌شویی، زمانی است که فرش را به قالی‌شویی سپرده‌اید زیرا در این‌طوری احتمال آلوده شدن فرش به صفر می‌رسد. برای این کار نیز می‌توانید از مبل شویی در منزل استادکار کمک بگیرید.

خدمات نظافت منزل با بهترین متخصصان در محدوده شما

تمیز کردن و جابجا کردن وسایل، گردگیری، جاروکشیدن کف، شستشوی دیوار‌ها و پنجره‌ها هر کدام می‌توانند بسیار زمانبر و خسته کننده باشند. اما وقتی مبل و قالی تمیز شده اند، باید وسایل دیگر نیز تمیز شوند که آلودگی آن‌ها به این وسایل سرایت نکند. برای نظافت کردن خانه نیز می‌توانید از کارگر نظافتی اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید و قبل از رسیدن قالی‌ها، خانه را به خوبی تمیز کنید.

اما این همه از استادکار حرف زدیم و وقت آن است که بیشتر در مورد اپلیکیشن استادکار بدانیم.
اپلیکیشن استادکار چیست و چه کار می کند؟
اگر فکر می‌کنید که فرصت کافی برای انجام کار‌های خانه‌تکانی و نظافت منزل را ندارید، از طریق اپلیکیشن استادکار تمامی خدمات موردنظرتان را سفارش دهید. زیرا استادکار یک اپلیکیشن همه کاره برای تمانی خدمات مربوط به منزل و ساختمان است. متخصصان استادکار مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های مبل‌شویی هستند و قبل از شروع کار با کارشناسی و بررسی جنس، پارچه و سایز مبلمان کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

متخصص موردنظر درزمینه نوع مواد شوینده و کیفیت مواد راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهد کرد و در حین انجام کار تمیز ماندن منزل را در نظر می‌گیرند. همچنین در خصوص خدمات قالی‌شویی و رفوگری، اپلیکیشن استادکار با بهره‌جویی از باتجربه‌ترین و مطمئن‌ترین قالی‌شویی‌های شهر رضایت شما را تضمین می‌کند. استادکار اکنون در شهر‌های تهران و کرج مشغول به فعالیت است و اگر به خدمات منزل، ساختمانی و تعمیراتی نیاز دارید، می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید.

دست تنها نمانید؛ از قالیشویی تا مبل شویی با استادکار

به استادکاران استادکار اعتماد کنید.

شرایط و استاندارد‌های استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرده است تا با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیرو‌های متخصص همکار، تلاش کرده با آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آن‌ها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

اگر ساکن تهران و یا کرج هستید می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش دریافت کنند. پس همین حالا به اپلیکیشن استادکار سر بزنید و یا با دانلود استادکار از بازار اگر به خدمتی نیاز دارید، درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به خواسته تان رسیدگی شود.

دانلود استادکار از بازار

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید