اظهارات سرمربی و مربی تیم گل گهر جنجال به پا کرد!

اظهارات سرمربی و مربی تیم گل گهر جنجال به پا کرد!

پس از رسانه‌ای شدن و بازتاب گسترده گفته‌های قلعه نویی و ابوالهویی مبنی بر ناداوری، بی عدالتی و ظلمی که در حق تیمشان شده، سایت فدراسیون فوتبال از احضار سرمربی و مربی گل گهر به کمیته انضباطی این فدراسیون خبر داد.

کد خبر : ۹۶۸۳۳
بازدید : ۶۰۵۹
فرادید | در پی شکست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مقابل استقلال، امیر قلعه نویی سرمربی و سعید الهویی مربی این تیم طی یک مصاحبه، صحبت‌هایی تند و جنجالی مطرح کردند. اظهارات جنجالی آن‌ها باعث شد تا قلعه نویی و الهویی به کمیته انضباطی فراخوانده شوند.

به گزارش فرادید؛ امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال، طی یک مصاحبه جنجالی ادعا کرد که این چهارمین بازی است که با اشتباهات داوری ما را می‌برند. بیژن حیدری، موعود بنیادی‌فر، محمدحسین زاهدی‌فرد و اینجا هم وحید کاظمی چهار بازی را برای آن‌ها درآوردند.

او مدعی است که پنالتی‌های گرفته شده ظلمی آشکارا به تیم گل گهر سیرجان بوده است.

قلعه نویی تاکید کرد: «بازی قبلی پنالتی ما را نگرفتند و چهارمی را از دست دادیم. اینجا هم این‌ها به دروازه ما نزدیک نشدند و با پنالتی بردند، در حالی که دروازه‌بان ما حتی زمین هم نخورد. من ۴۰ سال است از کاپیتانی جوانان تیم ملی بودم و ۴۲ سال در ورزش هستم. همه چیز دیدم. ظلم هم دیدم. عدالت و اعتقاد و این چیز‌ها همه الکی است و هر کاری که می‌خواهید بکنید. خداحافظ!»

قلعه نویی درباره کسی که که به او ظلم کرده، گفته است: «ببینید چه کسی پشت موضوع است. اگر هم بدانیم چه کسی است، او اینقدر قدرت دارد که نمی‌توانیم کاری کنیم. در دیدار مقابل نساجی که تیم ما می‌توانست آسیایی شود، ببینید چه داوری انتخاب کردند. اگر حرفی هم بزنیم، حسن‌زاده ما را محروم می‌کند. ظلم از این بالاتر؟ آنهم به شهری ۳۰۰ هزار نفری که یک گروه، فوتبال پاک و رو به جلو بازی می‌کند.»


صحبت‌های جنجالی قلعه نویی پیش از بازی

البته امیر قلعه نویی پیش از دیدار تیمش با استقلال هم در یک نشست خبری گفته بود: «می‌توانست جایگاه‌ها ما بهتر از این باشد. آن‌هایی که به ما ظلم کردند، هدف‌شان امیر قلعه‌نویی بود و به یک شهرستان ۳۰۰ هزار نفری ضربه زدند.»

او تاکید کرده بود که که باید در فوتبال عدالت برقرار شود. قلعه نویی گفته که اگر ناداوری نبود شاید الان تیمش در رده چهارم قرار می‌گرفت. همچنین مدعی شده بود که این اشتباهات اتفاقی نیست و می‌داند سرچشمه اتفاقات چیست، چون نزدیک ۳ سال است که به او ظلم می‌شود.

اظهارات سرمربی و مربی تیم گل گهر جنجال به پا کرد!
واکنش سرمربی تیم استقلال به اظهارات قلعه نویی

پس از اظهارات جنجالی سرمربی تیم گل گهر درباره ناداوری و ظلم به تیمش، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال هم ساکت نماند و به صحبت‌های قلعه نویی پاسخ داد.

او در واکنش به ادعای قلعه‌نویی گفته است: «من نظری درباره صحبت‌های آقای قلعه‌نویی ندارم. فکر می‌کنم امروز برای بردن علاوه بر عشق و صداقت مربی‌گری، نشان داده شد که علم مربی‌گری هم تاثیرگذار است.»

اظهارات سرمربی و مربی تیم گل گهر جنجال به پا کرد!
ادامه جنجال سازی تیم گل گهر با اظهارات مربی

پس از صحبت‌های سربی تیم گل گهر در پی شکست این تیم مقابل استقلال، سعید ابولهویی هم گفته بود که «این از شانس ما است که در یک سال چهار مرتبه مقابل استقلال به میدان رفتیم و با چهار اشتباه واضح داوری بازی را باختیم و به داور بازی و استقلال هم‌زمان تبریک می‌گویم.»

او با بیان اینکه امروز فوتبال روی کثیفش را به ما نشان داد، گفته که امیدوار است ناداواری‌هایی که در طول بازی رخ داده باعث بیدار شدن مسئولان فدراسیون فوتبال شود.

همچنین مربی تیم گل گهر تاکید کرده که تیم استقلال و پرسپولیس مورد حمایت داور، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش هستند!.

الهویی اضافه کرد: «در دیدار مقابل پرسپولیس، اشکان خورشیدی پنالتی درون ۱۸ قدم ما را بیرون می‌آورد و در این دیدار داور مسابقه یک پنالتی را در شرایطی که هیچ اتفاقی رخ نداده اعلام می‌کند و امیدوارم وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، سازمان لیگ و تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس خسته نباشند.»


کار سرمربی و مربی تیم گل گهر به کمیته انظباطی کشیده شد

پس از رسانه‌ای شدن و بازتاب گسترده گفته‌های قلعه نویی و ابوالهویی مبنی بر ناداوری، بی عدالتی و ظلمی که در حق تیمشان شده، سایت فدراسیون فوتبال از احضار سرمربی و مربی گل گهر به کمیته انضباطی این فدراسیون خبر داد.

در اطلاعیه کمیته انظباطی آمده است: «با توجه به تخلفات امیر قلعه نویی، سرمربی و سعید الهویی مربی تیم گل گهر سیرجان در دیدار برابر استقلال که امروز (چهارشنبه ۱۳ مردادماه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، جهت پاره‌ای توضیحات روز شنبه ۱۶ مردادماه به کمیته انضباطی احضار شدند.»


واکنش قلعه نویی به بازتاب اظهاراتش

حالا که صحبت‌های امیرقلعه‌نویی بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داشته و همچنین کار او به کمیته انظباطی کشیده شده، او در یک مصاحبه دیگر گفته هایش را توجیه کرده و گفته که متاسفانه از صحبت‌های من سو برداشت شده است.

قلعه نویی می‌گوید: «حرف‌های من مربوط به حوزه ورزش و فوتبال بود. من در ابتدا هم گفتم که چهل سال پیش از زمانی که کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بودم به من ظلم شد و از تیم خط خوردم و هنوز هم معتقدم در این سال‌ها ظلم بسیاری به من شده است.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید