محیا دهقانی جایگزین سارا رسول‌زاده در سریال نجلا

محیا دهقانی جایگزین سارا رسول‌زاده در سریال نجلا

محیا دهقانی در حالی بازیگر جدید سریال نجلا شد که سارا رسول‌زاده دیگر در پروژه حضور ندارد. بازیگران جدید دیگری نیز به پروژه اضافه شده‌اند که به مرور آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کد خبر : ۹۶۹۹۸
بازدید : ۷۱۱۳

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور درباره آخرین وضعیت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی گفت: درحال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال هستیم و تا این لحظه ۲۵ درصد آن مقابل دوربین رفته است.

از بازیگران فصل گذشته سارا رسول‌زاده دیگر در پروژه حضور ندارد و محیا دهقانی جایگزین او در نقش نجلا شده است. بازیگران جدید دیگری نیز به پروژه اضافه شده‌اند که به مرور آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

«نجلا» سال گذشته در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام اربعین حسینی آماده شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و با هنرمندی هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران فصل اول این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

محیا دهقانی کیست؟

محیا دهقانی متولد ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می‌باشد که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت و در ۱۳ سال ورزش حرفه‌ای کاراته تا دان دو پیش رفته است

خودش می‌گوید آدم اخلاق گرایی است و ادب برایش خیلی مهم است.

با حضور در کلاس‌های بازیگری داریوش ارجمند با الفبای هنر آشنا شد تا اینکه سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۱ ساله بود با سریال «قهر و آشتی» جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۹۲ بصورت حرفه‌ای در فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار کنار چهره هایی، چون مریلا زارعی و مهران احمدی بازی کرد

با این حال شهرت ایشان با سریال پایتخت ۴ در نقش سوسن یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی بود، مورد توجه قرار گرفت
منبع: برنا
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید