قیمت رهن آپارتمان‌های تا ۱۰۰ متر مربع در تهران

قیمت رهن آپارتمان‌های تا ۱۰۰ متر مربع در تهران

افزایش فاصله اجاره‌بهای پیشنهادی در واحد‌های رهن کامل با سایر واحد‌ها (واحد‌های با شرایط پرداخت ترکیبی رهن و اجاره ماهانه)، باعث شده است بخش زیادی از مستاجران دیگر تمایلی به رهن کامل نداشته باشند.

کد خبر : ۹۹۳۹۸
بازدید : ۳۷۴۲

تنوع فایل رهن کامل در بازار اجاره آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و متوسط‌متراژ (تا ۱۰۰ مترمربع)، اگر چه این روز‌ها در بازار قابل قبول است، اما رهن پیشنهادی از سوی بخش عمده‌ای از مالکان از توان مالی گروهی از مستاجر‌ها خارج است.

در شرایطی که پیش از این و در سال‌های قبل عمده مستاجر‌ها واحد‌های مسکونی با شرایط رهن کامل را به واحد‌های دیگر با سایر شیوه‌های پرداخت اجاره مسکن ترجیح می‌دادند، اما هم‌اکنون افزایش فاصله اجاره‌بهای پیشنهادی در واحد‌های رهن کامل با سایر واحد‌ها (واحد‌های با شرایط پرداخت ترکیبی رهن و اجاره ماهانه)، باعث شده است بخش زیادی از مستاجران دیگر تمایلی به رهن کامل نداشته باشند.

همین موضوع یکی از عوامل افزایش تعداد فایل‌های در دسترس بر‌ای رهن کامل از سوی مستاجر‌های متقاضی است. همزمان با افزایش قیمت مسکن، اجاره‌بهای مسکن به‌ویژه بهای رهن کامل واحد‌های اجاره‌ای نیز افزایش یافته است. این افزایش در سال جاری محسوس‌تر از سال گذشته است.

 رهن آپارتمان‌های تا ۱۰۰ متر مربع در تهران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید