لپ‌تاپ‌های جدید ایسر؛ مجهز به فناوری آنتی باکتریال

لپ‌تاپ‌های جدید ایسر؛ مجهز به فناوری آنتی باکتریال

محصولات جدید ایسر که به فناوری آنتی باکتریال مجهز شده‌اند شامل لپ‌تاپ‌های TravelMate Spin P۴ و Enduro Urban N۳ و تبلت Urban T۳ هستند.

کد خبر : ۹۹۷۴۳
بازدید : ۵۲۲۶

شرکت ایسر اخیرا از چند لپ‌تاپ، تبلت، نمایشگر و قطعات جانبی جدید پرده برداشت که از فناوری آنتی باکتریال بهره می‌برند.

به گفته ایسر، مهندسان این شرکت از فناوری یون‌های نقره برای مبارزه با انواع میکروب و آلودگی روی سطوح مختلفی همچون نمایشگر، کیبورد، شاسی، تاچ‌پد، لولا، حسگر اثر انگشت و… استفاده و آن را در دل جدیدترین محصولات خود پیاده کرده‌اند تا از این طریق، مانع از رشد میکروب روی سطوح شوند.

در این شیوه، یون‌های نقره روی پوشش گورنینگ گوریلا گلس تعبیه و در نمایشگر‌ها و تاچ‌پد‌ها استفاده شد. ایسر اعلام کرد که یون‌های نقره روی سطح شیشه‌ای قرار می‌گیرند و علاوه بر از بین بردن باکتری‌ها، باعث افزایش مقاومت و خش‌ناپذیری نمایشگر در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی نیز می‌شوند.

محصولات جدید ایسر که به فناوری آنتی باکتریال مجهز شده‌اند شامل لپ‌تاپ‌های TravelMate Spin P۴ و Enduro Urban N۳ و تبلت Urban T۳ هستند. محصول نخست، یک لپ‌تاپ قابل‌تبدیل است که برای کسب‌وکار‌ها طراحی شده و از مشخصاتی همچون پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i۷ Pro و نمایشگر ۱۴ اینچی فول اچ‌دی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بهره می‌برد.

وزن این لپ‌تاپ برابر با ۱.۵۳ کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۱۷.۹ میلیمتر عنوان شده که آن را به یک محصول قابل‌حمل تبدیل می‌کند. باتری این لپ‌تاپ قادر است با یک بار شارژ تا ۱۳.۵ ساعت دوام بیاورد. همچنین این باتری از سرعت شارژ بالایی برخوردار است و می‌توان ظرف یک ساعت، شارژ آن را از صفر به ۸۰ درصد رساند.

قرار است این لپ‌تاپ از ژانویه ۲۰۲۲ و با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار وارد بازار آمریکا شود. همچنین در سه ماهه چهارم امسال نیز با قیمت ۱۱۱۹ یورو وارد بازار کشور‌های اروپایی خواهد شد.

مدل دوم یعنی Enduro Urban N۳ جزو لپ‌تاپ‌های بادوام ایسر محسوب می‌شود که از یک نمایشگر ۱۴ اینچی بهره می‌برد و از مقاومت بالایی در برابر گردوغبار و آب برخوردار است. به گفته ایسر، این لپ‌تاپ می‌تواند در برابر سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری، جان سالم به در ببرد. همچنین بدنه دستگاه نیز در برابر آب، مقاوم است.

لیست لپتاپ‌های هوآوی سازگار با ویندوز ۱۱
در خصوص مشخصات فنی نیز باید گفت که Enduro Urban N۳ مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i۷، گرافیک GeForce MX۳۳۰ انویدیا و رم ۳۲ گیگابایتی DDR۴ عرضه خواهد شد. قیمت پایه این محصول برای عرضه در اروپا برابر با ۷۹۹ یورو تعیین شده است.

تبلت

و بالاخره تبلت Urban T۳ که از یک نمایشگر ۱۰ اینچی فول اچ‌دی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی واید، پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک و رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. این تبلت از اواخر امسال و با قیمت شروع ۲۹۹ یورو وارد بازار خواهد شد.

ایسر در کنار این سه محصول، از یک نمایشگر جدید تحت عنوان VE۲۴۶Q و ابعاد ۲۳.۶ اینچی و ماوس و کیبورد بلوتوثی نیز پرده برداشت.

منبع: آی تی ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید