از نظر ChatGPT بهترین جت جنگنده جهان کدام است؟!

از نظر ChatGPT بهترین جت جنگنده جهان کدام است؟!

انتخاب بهترین جنگنده کار دشواری است، چون عوامل گوناگونی مانند هدف از ساخت جنگنده، دوره زمانی استفاده از آن و بسیاری فاکتور‌های دیگر در به وجود آمدن یک سلاح نقش دارند. با این حال برخی جنگنده‌ها که امروز در زمره بهترین‌ها قرار دارند اف ۲۲ رپتور، اف ۱۵ ایگل و یوروفایتر تایفون هستند.

کد خبر : ۱۲۴۸۴۵
بازدید : ۵۲۵

در بین علاقه‌مندان فناوری‌های نظامی اینکه کدام جنگنده بهترین است، پاسخ‌های بسیاری دارد. اگر از هوش مصنوعی مشهور این روز‌ها بپرسیم جواب چه خواهد بود.

فاکتور‌های بسیاری در میان است که هر کدام می‌تواند پاسخ را متفاوت کند و گزینه بهترین را تغییر دهد.

اینجاست که سلبریتی این روز‌های دنیای هوش مصنوعی خطاب قرار می‌گیرد.

ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی جذاب است که به راحتی می‌توان عنوان سلبریتی دنیای هوش مصنوعی را به آن داد. پدیده‌ای جدید، مشهور و پرطرفدارد که برای بسیاری مایه سرگرمی شده است.

در حالی که برخی این ابزار‌های مولد هوش مصنوعی را وسیله‌ای برای انجام دادن تکالیف مدرسه می‌بینند، ChatGPT به همان اندازه می‌تواند برای یافتن پاسخ‌های منطقی برخی پرسش‌ها به کار گرفته شود.

تازه‌ترین سوالی که از او پرسیده‌اند این بود: «بهترین جت جنگنده کدام است؟»

جنگنده اف 22

جت جنگنده اف ۲۲ رپتور

او در پاسخ به این پرسش در ابتدا به پیچیدگی‌های موضوع اشاره کرد و پاسخ داد: «انتخاب بهترین جنگنده کار دشواری است، چون عوامل گوناگونی مانند هدف از ساخت جنگنده، دوره زمانی استفاده از آن و بسیاری فاکتور‌های دیگر در به وجود آمدن یک سلاح نقش دارند. با این حال برخی جنگنده‌ها که امروز در زمره بهترین‌ها قرار دارند اف ۲۲ رپتور، اف ۱۵ ایگل و یوروفایتر تایفون هستند.»

جنگنده

جت جنگنده یوروفایتر تایفون

باید در نظر داشت که ChatGPT با استفاده از ورودی‌های مدل زبانی که شامل منابع اینترنتی است، آموزش داده شد، اما توانایی جستجوی اطلاعات از منابع زنده را ندارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید