رونمایی از سامسونگ گلکسی A۵۴ پیش از عرضه!

رونمایی از سامسونگ گلکسی A۵۴ پیش از عرضه!

یکی از شعبات سامسونگ در کشور مقدونیه، فهرست مربوط به کیس محافظ گلکسی A۵۴ را منتشر کرده، در این فهرست، تصویری از خود گوشی نیز قابل رویت است.

کد خبر : ۱۲۵۷۳۶
بازدید : ۳۸۲

سامسونگ گلکسی A۵۴ در آستانه عرضه به بازار قرار دارد؛ چرا که مدل نسل قبلی آن در ماه مارس سال ۲۰۲۲ عرضه شد. تاکنون بسیاری از جزئیات مهم مربوط به این گوشی در فضای وب منتشر شده است؛ اما مشاهده آن در وبسایت رسمی سامسونگ پیش از معرفی توسط کمپانی، یک پدیده شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از شعبات سامسونگ در کشور مقدونیه، فهرست مربوط به کیس محافظ گلکسی A۵۴ را منتشر کرده، در این فهرست، تصویری از خود گوشی نیز قابل رویت است.

رونمایی از سامسونگ گلکسی A۵۴

البته در این میان به جزئیات چندانی اشاره نشده؛ اما صحت رندر‌ها و طراحی گوشی مورد تائید قرار گرفته است. همچنین این موضوع نشان‌دهنده آن است که سامسونگ در حال آماده‌سازی یک کیس محافظ برای گلکسی A۵۴ است.

با توجه به انجام چنین اقدامی از جانب سامسونگ، بدیهی‌ست که تا موعد رونمایی رسمی از گلکسی A۵۴ زمان زیادی باقی نمانده و این گوشی ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد. آخرین گزارش‌های منتشر شده از معرفی این گوشی طی هفته آینده حکایت دارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید