(تصاویر) این حیوان شگفت انگیز سلطان کمدی جانوران است!

(تصاویر) این حیوان شگفت انگیز سلطان کمدی جانوران است!

از زمانی که رقابت‌های عکاسی کمدی حیات وحش به راه افتاده است، راکون‌ها اغلب یک پای ثابت فینال بوده‌اند!

کد خبر : ۱۳۲۵۴۱
بازدید : ۱۰۶۹۱

فرادید| جایزۀ عکاسی کمدی حیات وحش (Comedy Wildlife Photography Awards) از سال ۲۰۱۵ به همت یک عکاس حیات وحش به اسم پل جوینسون هیکس راه‌اندازی شد. این مسابقه همانطور که از اسمش پیداست، به انتخاب عکس‌هایی می‌پردازد که طنزآمیزترین لحظات از زندگی حیوانات مختلف را به تصویر می‌کشند.

به گزارش فرادید؛ در آخرین دورۀ این رقابت در سال ۲۰۲۲ عکس یک راکون که انگار داشت برای دوربین دست تکان می‌داد، در جمع عکس‌های برگزیده قرار گرفت و در فضای اینترنت هم حسابی دست به دست شد. اما این تنها درخشش راکون‌ها در این رقابت نبوده است. تصاویر دیگری از این حیوان بامزه در سال‌های قبل نیز به جمع فینالیست‌ها راه پیدا کرده بودند.

1

جنبۀ طنزآمیز چهره و شخصیت راکون‌ها به قلمرو سینما هم راه پیدا کرده است. فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» که سال قبل بیشتر جوایز اسکار را از آن خودش کرد، در یکی از صحنه‌های طنزآمیزش از حضور یک راکون مکانیکی استفاده کرده بود. این «راکون سرآشپز» روی سر یک آشپز نشسته بود و حرکاتش را هدایت می‌کرد تا بتواند غذایی به اسم «راکاکونی» را بپزد! (همانطور که «موش سرآشپز» در پختن «راتاتویی» مهارت داشت).

در اینجا تصاویر طنزآمیزی از راکون‌ها را ملاحظه می‌کنید که در سال‌های مختلف جزء فینالیست‌های رقابت عکاسی کمدی حیوانات بوده‌اند.

00001085_p

2

5

4

3

۴۲
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید