آسان ترین راه مهاجرت به فرانسه در 2023

آسان ترین راه مهاجرت به فرانسه در 2023

در حال حاضر فرانسه یکی از توسعه یافته ترین کشورهای دنیاست که در قاره اروپا قرار گرفته است. افرادی که به فرانسه مهاجرت می کنند و در ادامه اقامت دائم این کشور را دریافت می کنند می توانند از مزایای فراوان پاسپورت فرانسه بهره مند شوند.

کد خبر : ۱۳۲۶۷۳
بازدید : ۱۶

مردم دیگر کشورها، فرانسه را با برج رویایی ایفل، ناپلئون بناپارت، غذاهای خوشمزه و اماکن دیدنی آن می شناسند. به جرات می توان گفت آرزوی بخش زیادی از مردم دنیا مهاجرت به فرانسه و زندگی در این کشور زیبا و خوش آب و هواست.

با توجه به روش هایی که فرانسه برای ورود مهاجران قرار داده است این آرزو چندان هم دور از دسترس نیست. شما می توانید از طریق روش های مختلف وارد فرانسه شده و اقامت این کشور را دریافت کنید. از این رو ما در این نوشته شما را با روش های مهاجرت به فرانسه در سال ۲۰۲۳ آشنا می کنیم.

شرایط عمومی مهاجرت به فرانسه 2023

اگر به دنبال زندگی در کشوری هستید که هم اقتصاد رو به رشدی داشته باشد، هم از دانشگاه ها و مراکز آموزشی با کیفیت و هم آب و هوای خوبی برخوردار باشد، فرانسه بهترین گزینه پیش روی شما می باشد.

در حال حاضر فرانسه یکی از توسعه یافته ترین کشورهای دنیاست که در قاره اروپا قرار گرفته است. افرادی که به فرانسه مهاجرت می کنند و در ادامه اقامت دائم این کشور را دریافت می کنند می توانند از مزایای فراوان پاسپورت فرانسه بهره مند شوند. 

عواملی همچون کیفیت بالای آموزش ها، نرخ بیکاری کم، بالا بودن حقوق و دستمزدها، اقتصاد پیشرفته، امنیت و آزادی از جمله دلایلی هستند که ایرانیان تمایل دارند تا به فرانسه مهاجرت کنند. جدیدترین روش های مهاجرت به فرانسه در سال ۲۰۲۳ عبارت است از:

مهاجرت از طریق تحصیل 

مهاجرت از طریق کار 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری 

مهاجرت از طریق ازدواج 

مهاجرت از طریق پناهندگی

آسان ترین روش مهاجرتی فرانسه 

خیلی از افرادی که می خواهند به یک کشور دیگر مهاجرت کنند به دنبال روشی آسان و کم دردسر هستند. از این رو اغلب مهاجران می پرسند آسان ترین راه مهاجرت به فرانسه کدام است؟ روش های متنوعی برای دریافت ویزای فرانسه و ادامه زندگی در این کشور وجود دارد که فرد باید بنابر شرایط خود یکی از روش ها را انتخاب کند.

 بنابراین برای پاسخ به سوال آسان ترین راه مهاجرت به فرانسه کدام است؟ باید شرایط متقاضی را به خوبی ارزیابی کنیم زیرا آسان ترین روش برای هر فرد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال چنانچه کسی سن کم و معدل بالایی داشته باشد آسان ترین روش برای وی تحصیل خواهد بود. مهاجرت تحصیلی به فرانسه یکی از روش های آسان و کم دردسر برای ورود به کشور فرانسه است. در این روش متقاضی نیازی به سابقه کار یا سرمایه زیادی ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید راهنمای زیر را مطالعه نمایید:

https://royalmohajerat.com/educational-immigration-france/

 اگر علاقه ای به ادامه تحصیل ندارید و در یک زمینه خاص دارای سابقه کار کافی و تخصص هستید، می توانید از طریق کار وارد کشور فرانسه شوید. در روش کاری می توان برای اعضای خانواده نیز ویزای همراه گرفت. متقاضیانی که علاقه ای به کار و تحصیل ندارند باید روش سرمایه گذاری را انتخاب کنند. در این روش متقاضیان در یکی از بخش های مختلف اقتصادی کشور فرانسه از جمله املاک ثبت شرکت کارآفرینی و استارتاپ و غیره سرمایه گذاری کرده و ویزای فرانسه را دریافت می کنند.

هزینه مهاجرت به فرانسه

400000

هزینه های ورود به کشور فرانسه رابطه مستقیمی با روش انتخابی شما برای مهاجرت به این کشور دارد. به عنوان مثال روش سرمایه گذاری یکی از روش های پر هزینه اشت و مخارج بیشتری نیاز دارد؛ بنابراین برای تعیین هزینه ها و باید در گام اول روش مهاجرتی خود را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین هزینه هایی که متقاضی باید در نظر بگیرد تمکن مالی است. تمکن مالی مدرکی است که نشان می دهد مهاجر از پس هزینه های زندگی خود در فرانسه بر می آید که اغلب باید آن را به صورت پرینت حساب بانکی نشان دهد. هزینه صدور ویزا بلند مدت فرانسه حدود ۱۰۰ یورو و ویزای شینگن کوتاه مدت ۸۰ یورو می باشد.

مدارک لازم برای مهاجرت به فرانسه 

بسته به روشی که برای مهاجرت خود به فرانسه انتخاب می کنید، مدارک اختصاصی مورد نیاز خواهد بود. عنوان مثال مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی با مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری متفاوت است؛ اما معمولاً یک سری مدارک در تمامی روش ها مشترک بوده و متقاضی باید آنها را تهیه و برای سفارت کشور فرانسه ارسال کند.

این مدارک عبارت اند از:

مدارک هویتی متقاضی از جمله شناسنامه و کارت ملی 

پاسپورت معتبر و مدت دار 

مدارک تحصیلی و ترجمه آنها 

سوابق کاری 

گواهی تمکن مالی

رسید پرداخت هزینه های مختلف ویزا

سخن پایانی

از دیرباز تا کنون فرانسه سرزمینی سرشار از فرصت های تحصیلی و شغلی برای مردم دیگر کشورها بوده است. در حال حاضر ۷ میلیون نفر از جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می دهند. در نتیجه فرانسه کشوری به شدت مهاجر پذیر است که شما نیز می توانید شانس خود را برای مهاجرت به این کشور امتحان کنید. 

موسسه مهاجرتی آوام یکی از برترین موسسات فعال در زمینه مهاجرت به فرانسه و دریافت انواع ویزای این کشور می باشد. برای دریافت مشاوره تخصصی و طی کردن مراحل مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری فرانسه می توانید با وکلای با تجربه آوام مشورت نمایید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید