(ویدئو) خسیس ترین ایرلاین جهان

(ویدئو) خسیس ترین ایرلاین جهان

«پول کمتر، سفر بیشتر» … این شعار خسیس ترین ایرلاین دنیا یعنی اسپریت می باشد.

کد خبر : ۱۳۶۹۵۶
بازدید : ۷۹

اسپیریت ایرلاینز یک شرکت هواپیمایی با کد یاتا NK است که در ۱۹۸۰ میلادی تأسیس شده‌است. دفتر مرکزی اسپیریت ایرلاینز در میرامار، فلوریدا واقع شده‌است و به ۵۷ مقصد، پرواز انجام می‌دهد

اسپریت ایرلاین یک شرکت هواپیمایی کم هزینه است. اسپریت هشتمین هواپیمایی تجاری در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود که در سرتاسر آمریکا کارائیب، مکزیک، آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی پرواز مستقیم دارد.

مسافران هواپیمایی فوق العاده کم هزینه اسپریت ایرلاین که برای کاهش هزینه ها از چمدان های بزرگشان صرف نظر کرده اند و ساک های دستی شان را با خود حمل می کنند، این بار با سورپرایز جدیدی مواجه شده اند. این مسافران اجازه ندارند تمام وسایل شخصی خودشان را ببرند و باید یک چهارم از لوازمشان را کمتر کنند طرح اولیه آنها با دریافت 10 دلار برای چمدان های چک شده و دو چمدان اول و 5 دلار برای چمدان های فرستاده شده 24 ساعت پیش از پرواز همراه بود.

تا چهارم آوریل با توجه به پایین ترین تعرفه گمرکی در ایرلاین اسپریت، مسافران تنها مجاز به حمل کیف دستی شان در پرواز بودند آن هم تا 42000 سانتی متر مکعب . اما از آن تاریخ به بعد تعرفه گمرکی بازهم تغییر کرد. باتوجه به تعرفه جدید: اندازه وسایل شخصی باید 25 درصد کمتر شوند و بیشتر از 315000 سانتی متر مکعب مجاز نیست.

“پول کمتر، سفر بیشتر”… این شعار خسیس ترین ایرلاین دنیا یعنی اسپریت می باشد. این ایرلاین مستقر در فلوریدا که به همه شهرهای آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و کارائیب پروزا دارد، به طور حتم خسیس ترین ایرلاین دنیا محسوب می شود. اسپیریت ایرلاین برای ارائه پایین ترین نرخ پروازهایش پیشنهادات جدیدی دارد: “اگر از ما بلیط بخرید، شما را به همراه کیف دستی تان از مبدا تا مقصد مورد نظرتان صحیح و سالم خواهیم رساند. اما بدون چمدان، بدون هیچ گونه سرگرمی در پرواز، بدون نوشیدنی های رایگان یا رزرو صندلی دلخواه.”

اگر کابین گرم و نرم تری بخواهید، هنگام دریافت کارت پرواز 10 دلار آمریکا باید اضافه تر بپردازید. “ما چند صندلی دیگر به هواپیماها اضافه کرده ایم؛ هرچه با افراد بیشتری پرواز کنیم، هزینه های فردی کاهش می یابند. صندلی هواپیماهای ما ساده هستند و خم نمی شوند. از این رو می توانید مطمئن باشید که سر کسی روی دامن شما نخواهد بود.

اسپریت ایرلاین تنها شرکت هوایی در دنیاست که چنین محدودیت های سفت و سختی و برای کاهش نرخ بلیط های خود دارد. “ما معتقدیم شما باید تنها برای خدمات و امکاناتی که دریافت می کنید، پول بپردازید، نه برای آنچه که دریافت نمی کنید.”

 

منبع: پارسینه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید