هر آنچه از Despicable Me 4 می‌دانیم

هر آنچه از Despicable Me 4 می‌دانیم

انیمیشن Despicable Me 4 که ششمین عنوان در این فرنچایز به حساب می‌آید در سال ۲۰۱۷ توسط مدیرعامل استودیوی ایلومینیشن، یعنی کریس ملداندری معرفی شد. این اثر توسط یکی از کارگردانان انیمیشن اول، یعنی کریس رناد و بر اساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت و کن دوریو توسعه یافته است.

کد خبر : ۱۸۵۸۵۹
بازدید : ۱۰

در نوشتار این هفته مروری می‌کنیم بر تمام اطلاعاتی که تاکنون از یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های امسال، یعنی Despicable Me 4 منتشر شده است.

روال معمول در تولید دنباله‌های آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی این است کمپانی‌های سازنده‌ی آن منتظر واکنش مخاطبان به نسخه‌ی بعدی می‌مانند و سپس در مورد آینده‌ی آن فرنچایز تصمیم می‌گیرند؛ اما گاهی برخی آثار به چنان موفقیت و محبوبیتی دست پیدا می‌کنند که قاعده‌ی بازی را بر هم می‌زنند و دست‌اندرکاران این فرنچایزها تصمیم به برنامه‌ریزی برای تولید دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های متعدد به صورت همزمان می‌گیرند.

از این دسته از فرنچایزها، می‌توان به آثار تولید شده در دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان اشاره کرد؛ یکی دیگر از فرنچایزهایی که با نسخه‌ی اول خود چنان دنیا را زیر و رو کرد که توانست آینده‌ی خود را تا سال‌ها تضمین کند؛ انیمیشن Despicable Me (من نفرت‌انگیز) بود.

این اثر که بر اساس داستانی از انیماتور مشهور اسپانیایی، یعنی سرخیو پابلوس توسعه یافته بود موفق به فروش بیش از نیم میلیارد دلاری شد و موفق به کسب نامزدی و جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر در سراسر جهان شد؛ اما حقیقت این است که محبوبیت این اثر فراتر از آمارهای تجاری ساده است.

مینیون‌های گرو دل کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را در سراسر جهان چنان ربودند که دنباله‌های بعدی و اسپین‌آف‌های تولید شده از این اثر به مراتب از لحاظ تجاری موفق‌تر از نسخه‌ی اصلی ظاهر شدند.

انیمیشن Despicable Me 4 که ششمین عنوان در این فرنچایز به حساب می‌آید در سال ۲۰۱۷ توسط مدیرعامل استودیوی ایلومینیشن، یعنی کریس ملداندری معرفی شد. این اثر توسط یکی از کارگردانان انیمیشن اول، یعنی کریس رناد و بر اساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت و کن دوریو توسعه یافته است.

به مناسبت نزدیک‌ شدن به تاریخ انتشار این اثر و اتمام انتظار تقریباً هفت‌ساله‌ی طرفداران برای این عنوان، نگاهی می‌کنیم بر مهم‌ترین اطلاعاتی که تاکنون از این اثر به صورت رسمی و غیررسمی به بیرون درز پیدا کرده است.

despicable me animation

داستان انیمیشن Despicable Me 4

اولین تریلر از Despicable Me 4 حدود ۲ ماه قبل منتشر شد و تنها چیزی که به تصویر می‌کشید رشد خانواده‌ی گرو بود. آخرین عنوانی که از این فرنچایز پیش از این منتشر شد، یعنی The Minions: Rise of Guru (مینیون‌ها: ظهور گرو) یک پیش‌درآمد بر داستان شخصیت‌های اصلی بود و عملاً نمی‌توان از آن هیچ سرنخی برای داستان Despicable Me 4 استخراج کرد.

با این حال با توجه به پایان Despicable Me 3 و بازگشت گرو و لوسی به لیگ ضدشروران و همچنین هدایت مینیون‌ها توسط برادر دوقلوی گرو، یعنی درو می‌توان حدس زد که نقطه‌ی شروع انیمیشن Despicable Me 4 به احتمال بسیار زیاد با فاصله‌ی بسیار کمی از پایان نسخه‌ی سوم خواهد بود و احتمالاً با ظهور یک شرور جدید و قدرتمند ماجراجویی جدید گرو و مینیون‌ها آغاز خواهد شد.

despicable me animation

بازیگران انیمیشن Despicable Me 4

با اینکه هنوز لیست رسمی بازیگران این اثر منتشر نشده است؛ اما به لطف تریلر منتشر شده و همچنین اطلاعاتی که از طرق مختلف به بیرون درز پیدا کرده است، می‌توان با تقریب خوبی بازیگران اصلی انیمیشن Despicable Me 4 را پیش‌بینی کرد. با توجه به تریلر منتشر شده می‌توانیم انتظار بازگشت استیو کرل در نقش گرو را داشته باشیم.

همچنین پیش‌تر استیو کرل در مصاحبه‌ای خبر از نقش مهم فرزندان گرو در Despicable Me 4 داده بود؛ با این حساب بازگشت میراندا کازگرو، نو شرل و دانا گایر به ترتیب در نقش‌های مارگو، ایدیث و اگنس را نیز می‌توان قطعی دانست. احتمال حضور لوسی همسر گرو با بازی کریستن ویگ نیز بسیار بالا و نزدیک به صد در صد است.

despicable me animation

تاریخ انتشار انیمیشن Despicable Me 4

انیمیشن Despicable Me 4 در تاریخ ۳ ژوئیه‌ی ۲۰۲۴ به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود. همچنین با توجه به سابقه‌ی انتشار سایر عناوین کمپانی یونیورسال در سرویس استریم Peacock، می‌توان انتظار داشت که با فاصله‌ای چندین ماهه شاهد انتشار انیمیشن Despicable Me 4 بر روی این سرویس باشیم.

منبع: گیمفا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید