سلطان ال کلاسیکو کیست؟ آمار پیروزی های رئال مادرید و بارسلونا در دربی داغ اسپانیا

سلطان ال کلاسیکو کیست؟ آمار پیروزی های رئال مادرید و بارسلونا در دربی داغ اسپانیا

بازی رئال مادرید در مقابل بارسلونا بدون شک یکی از برجسته ترین بازی های فوتبال جهان بوده و رقابت میان غول های لالیگا پس از ۲۵۶ دیدار قبلی ال کلاسیکو مثل همیشه شدید و پرهیجان است.

کد خبر : ۱۸۵۶۱۷
بازدید : ۱۳۵

بازی رئال مادرید در مقابل بارسلونا بدون شک یکی از برجسته ترین بازی های فوتبال جهان بوده و رقابت میان غول های لالیگا پس از ۲۵۶ دیدار قبلی ال کلاسیکو مثل همیشه شدید و پرهیجان است.

رئال مادرید در آستانه قهرمانی لالیگا

روز یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم کارلو آنچلوتی این فرصت را خواهد داشت که عنوان قهرمانی لیگ را برای دومین بار در سه فصل به دست آورد.

اگر مادرید در پایتخت اسپانیا پیروز شود، فاصله بین این تیم و بارسلونا که در رتبه دوم قرار دارد، به ۱۱ امتیاز می‌رسد. جبران این فاصله برای تیم ژاوی هرناندز در شش بازی باقی مانده‌ بسیار دشوار خواهد بود.

اگر کاتالان‌ها امیدی برای رسیدن به رقبای سرسخت خود داشته باشند، باید در این ۶ بازی برنده شوند.

با این حال، آنها به بازی آخر هفته پس از باخت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می روند؛ شکست خانگی ۴-۱ در مقابل پاری سن ژرمن، نتیجه ای که به شدت تحت تأثیر کارت قرمز رونالد آرائوخو در نیمه اول بود.

این بازیکن اروگوئه ای با وجود تخلفاتش می تواند در برنابئو بازی کند.

در طرف دیگر، رئال مادرید، بعد از حذف منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی و بعد از یک عملکرد فوق العاده و اتوبوسی در دفاع، در شرایط روحی بسیار خوبی به سر می برد.

رکورد پایاپای رئال مادرید و بارسلونا

در ۲۵۶ ال کلاسیکو که اولین آن در فوریه ۱۹۲۹ برگزار شده، تفاوت چندانی بین عملکرد دو تیم وجود نداشته است.

در مجموع، مادرید با ۱۰۴ پیروزی در مقابل ۱۰۰ پیروزی بارسا (با ۵۲ تساوی) پیشتاز است. لوس بلانکوس اخیراً به لطف سه برد متوالی خود جلو افتاده است.

در برنابئو، محل بازی یکشنبه، رئال مادرید در ۶۷ کلاسیکو از ۱۲۳ ال کلاسیکو پیروز شده و بارسلونا علاوه بر ۲۵ تساوی، ۳۱ بار در پایتخت پیروز شده است.

بارسا ۶۴ برد خانگی در این بازی به ثبت رسانده و لوس مرنگس نیز ۳۱ بار در کاتالونیا پیروز شده است.

در نهایت، قهرمان ۱۴ دوره لیگ قهرمانان اروپا با ۷۸ پیروزی (۵۵ پیروزی در خانه) در مقابل ۷۴ پیروزی بارسلونا (۲۳ پیروزی در برنابئو)، از نظر تعداد بردها در ال کلاسیکو نسبت به رقیب خود پیش هستند.

رکورد پایاپای ژاوی و آنچلوتی

ژاوی پس از باخت ۳-۲ در مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، توانست در سه دیدار از چهار دیدار ال کلاسیکوی بعدی به پیروزی برسد.

با این حال، کارلو آنچلوتی در بازی های اخیر دست بالاتر را داشته است.

رئال مادرید در هر سه بازی اخیر خود پیروز شده است، از جمله پیروزی ۴-۰ در جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ در فصل گذشته و یک برد ۴-۱ قاطع در آخرین فینال سوپرکاپ اسپانیا.

از دسامبر سال ۲۰۱۹ هیچ یک از بازی های این دو تیم به تساوی ختم نشده است.

شما هم می توانید نظر خود را در مورد این آمار، مسابقه ال کلاسیکو امشب و نتیجه آن در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید