قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۶

قیمت بیت کوین امروز ۱۶ آذرماه با ۳.۴۲ درصد افزایش نرخ به ۵۰۹۹۰ دلار معادل ۱۵۷۸۴۲۰۹۴۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۴۴۲
بازدید : ۷۲۲۴

فرادید | بیت کوین وارد کانال۵۰ هزار دلار شد. امروز ۱۶ آذرماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۳.۴۲ درصد به ۵۰۹۹۰ دلار معادل ۱۵۷۸۴۲۰۹۴۵ تومان رسید.

به جرات می‌توان گفت که بیت کوین این چند روز اخیر، اوقات به شدت پرنوسانی را سپری کرده است. فقط روز جمعه، این ارز دیجیتال پس از یک تلاش ناموفق دیگر برای غلبه بر مقاومت ۵۹۰۰۰ دلاری، برای مدتی با قیمتی در حدود ۵۸۰۰۰ دلار معامله شد.

پس از آن، وضعیت بدتر شد و بیت کوین ابتدا به ۵۱۰۰۰ دلار سقوط کرد و سپس با یک سقوط شارپی دیگر به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود یعنی ۴۲۰۰۰ دلار رسید. همانطور که دیروز گزارش شد، پس از این سقوط ۱۶۰۰۰ دلاری، این دارایی با اصلاحی صعودی به ۵۰۰۰۰ دلار نزدیک شد. مدتی آنجا ایستاد، اما در نهایت نتوانست این تراز مهم را فتح کند.

به گزارش فرادید؛ در نتیجه این کشمکش ها، بیت کوین اکنون به حدود ۵۰۰۰۰ دلار رسیده و ارزش بازار آن تاحدود ۹۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

برخی کارشناسان معتقدند ریزش بیت‌کوین فرصت خرید خوبی برای فعالان بازار بود، اما تا زمانی که بیت‌کوین زیر محدوده ۵۲ هزار دلار معامله می‌شود هنوز احتمال ریزش بازار وجود دارد. اگر بیت‌کوین دوباره تا ۴۱ هزار دلار ریزش کند احتمال ریزش به کانال ۳۰ هزار دلار بسیار زیاد است.

اما گرت سولووی، استراتژیست ارشد بازار InTheMoneyStocks.com، معتقد است که برخی بازیگران بازار به تازگی روی این رمزارز در سطح ۴۸ هزار دلار سرمایه‌گذاری کرده است، احتمالا آنان دست‌کم انتظار جهشی کوتاه مدت را در ارزش این رمزارز دارند.

به دلیل افزایش فشار‌های تورمی، فدرال رزرو گزینه‌های کمتری برای تحریک اقتصاد دارد. سولووی، استراتژیست ارشد بازار در این زمینه تاکید کرد: که این امر بازار‌های سهام را نسبت به اخبار بد مانند سویه جدید کرونا حساس‌تر کرده است.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۵۱۰۰۰ دلاری را یشکند، می‌تواند یک اصلاح نزولی جدید را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۵۰۲۰۰ دلار است.

اولین حمایت عمده اکنون در نزدیکی سطح ۴۹۶۰۰ دلار و خط روند شکل می‌گیرد. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۴۹۶۰۰ دلاری ممکن است شروع یک نزول جدید باشد. توقف بعدی خرس‌ها ممکن است ۴۶۰۰۰ دلار باشد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید