قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۶ دی ماه با ۱.۹۲ درصد افزایش نرخ به ۵۰،۹۹۴ دلار معادل ۱،۵۳۰،۸۹۰،۸۷۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۰۵۱
بازدید : ۴۱۵۱

بیت کوین همچنان در کانال ۵۰ هزار دلار قراردارد. امروز ۶ دی ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۱.۹۱ درصد به ۵۰,۹۹۴ دلار معادل ۱,۵۳۰,۸۹۰,۸۷۴ تومان رسید.

بیت کوین که اخیرا از کانال ۴۰ هزار دلاری وارد کانال ۵۰ هزار دلار شده بود، دوباره وارد همین کانال شد، اما افت قیمت آن به حدی نبود که معامله گران را با ترس مواجه کند.

گرچه که «شاخص ترس و طمع» آن روی عدد ۳۹ قرار دارد و این نشان دهنده برتری ترس نسبت به طمع است، اما روند معاملات نشان می‌دهد بازار فعلا در انتظار مشخص شدن تکلیف قیمت بیت کوین با مرز روانی ۵۰ هزار دلار است.

بیت کوین در طول یک هفته گذشته رشد حدود ۶.۵ درصدی داشته و ارزش بازار آن هم بیش از ۹۴۰ میلیارد دلار است.

بازار در حالی روند معاملات خود را پیگیری می‌کند که برخی تحلیلگران همچنان نسبت به روند صعودی بازار تاکید دارند و معتقدند احتمال رشد بازار از افت آن بیشتر است. به گفته تحلیلگر ارشد بازار رمزارز‌ها یک مقاومت ۵۰ هزار و ۶۳۵ دلاری پیش‌روی بیت‌کوین قرار دارد که در صورت تثبیت قیمت این ارز دیجیتال بالای این سطح، فاز جدید صعودی آغاز خواهد شد.

یک سال پیش دقیقاً در چنین روزی، بیت کوین در حدود ۲۴,۰۰۰ دلار معامله میشد، که درست قبل از افزایش ۴۰ درصدی آن برای رسیدن به ATH جدید آن دوره در ۴۲,۰۰۰ دلار بود.

درست پس از رسیدن به ATH جدید، بیت کوین تقریباً ۳۰ درصد عقب نشینی کرد که برخی معامله گران آن را پایان صعود و آغاز دوره اصلاح دیگری می‌دانستند که می‌توانست دو یا حتی سه سال طول بکشد. اما متأسفانه برای خرس‌های بیت کوین، این رالی با نشان دادن رشد ۱۱۰ درصدی در کمتر از سه ماه ادامه یافت. بیت کوین در ماه نوامبر (آبان) مقاومت کلیدی جدید ۶۵,۰۰۰ دلاری را شکست.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شود که برخی از معامله گران آن را یک منطقه حمایتی کلیدی می‌دانند که در بالای آن اکثریت بازار همچنان در سود باقی می‌مانند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید