قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۳

قیمت بیت کوین امروز ۲۳ دی ماه با ۲.۱۰ درصد افزایش نرخ به ۴۳,۵۲۶ دلار معادل ۱,۲۳۰,۳۰۵,۹۱۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۶۰۶
بازدید : ۶۹۷۶

فرادید | رشد تدریجی بهای بیت کوین همچنان در بازار ادامه دارد. امروز ۲۳ دی ماه قیت بیت کوین با ثبت افزایش ۲.۱۰ درصد به ۴۳,۵۲۶ دلار معادل ۱,۲۳۰,۳۰۵,۹۱۶ تومان رسید.

به نظر می‌رسد سیگنال‌های فروش بیش از پیش‌بینی‌ها در نمودار‌ها ثبت شده بودند. جهش اخیر می‌تواند نشان‌دهد که ارز دیجیتال پس از کاهش نزدیک به ۳۰ درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود در حدود ۶۹ هزار دلار در ماه نوامبر ۲۰۲۱ تغییر روند داده و وارد فاز صعودی شده است.

روز سه شنبه قیمت بیت کوین به ۴۳,۰۰۰ دلار رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد به این رقم افزوده شد. چندین ارز دیجیتال جایگزین مانند MATC و FTM نیز در مدتی مشابه حدود ۱۴ درصد رشد داشته اند که نشان دهنده ریسک پذیری بیشتر سرمایه گذاران در بازار است.

به گزارش فرادید؛ اینگونه به نظر می‌رسد که حداقل در کوتاه مدت، احساسات صعودی به بازار ارز‌های دیجیتال و بازار سهام بازگشته است.

اندیکاتور‌های تکنیکال حاکی از آن هستند که بیت‌کوین در بالاترین سطح فروش از ماه دسامبر (آذر و دی) قرار گرفته است و همین امر می‌تواند برخی از معامله‌گران را تشویق کند در کف قیمت برای خرید اقدام کنند، اگرچه احتمال می‌رود روند صعودی این ارز در ۴۵,۰۰۰ دلار محدود شود.

با این حال، زیان برخی از معامله‌گران در حال افزایش است. داده‌های این بلاکچین نشان می‌دهد که معامله گران بیشتری بیت کوین خود را با ضرر فروخته اند.

CryptoQuant در پست وبلاگی روز سه شنبه خود نوشت: «در ماه مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ماه)، همزمان با افزایش فشار فروش، شاهد رفتاری مشابه بودیم، در آن زمان نیز بازار برای مدت طولانی در وضعیت فروش با ضرر قرار داشت».

درمورد بیت کوین، هنوز هم معامله گران در انتظارند تا ببینند آیا تقاطع مرگ ظاهر می‌شود یا نه. تقاطع مرگ زمانی ظاهر می‌شود که میانگین متحرک ۵۰ روزه، از بالا به سمت پایین، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را قطع کند. در چنین شرایطی عموما افت بیشتر در انتظار خواهد بود. البته هنوز این این اتفاق رخ نداده و باید دید در روز‌های آینده معاملات چگونه رقم خواهد خورد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید