قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ بهمن ماه با ۴.۶۲ درصد کاهش قیمت به ۳۴,۹۹۲ دلار معادل ۱,۰۰۲,۰۸۳,۴۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۸۴۲
بازدید : ۵۵۰۸

فرادید | بیت کوین با ریزش شدیدی این هفته را آغاز کرد و این روند کاهش همچنان ادامه دارد. امروز ۳ بهمن ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۴.۶۲ درصد به ۳۴,۹۹۲ دلار معادل ۱,۰۰۲,۰۸۳,۴۰۰ تومان رسید.

با این حساب ارزش کل بازار بیت کوین در جهان به ۶۷۹ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۳ میلیون بیت کوین به ارزش ۴۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۸۷ عدد رسید.

به گزارش فرادید؛ به نظر نمی‌رسد روند نزولی بازار رمزارز‌ها موقتی باشد و کل بازار ارز‌های دیجیتال به رنگ سرخ درآمده است. آمار نشان می‌دهد در دو هفته گذشته در مجموع بیش از ۶۰۰۰ بیت‌کوین استخراج شده و این در حالی بوده که در این مدت بیت‌کوین از ۴۵ هزار دلار به ۳۴ هزار دلار سقوط کرده است.

گابور گورباکس (Gabor Gurbacs)، رئیس دارایی‌های دیجیتال در VanEck، در توییتر درباره کاهش قیمت فعلی بیت‌کوین اظهار نظر کرده است.

او یک هشدار نزولی به هولدر‌های بیت کوین داده است، اما همه چیز بستگی به این دارد که بیت کوین از موقعیت فعلی به کدام سمت حرکت کند. گورباکس دیدگاهی را در توییتر منتشر کرده است که با نظر پیتر شیف (Peter Schiff) که در روز جمعه منتشر شد، طنین انداز شده است. اگر بیت کوین به زیر ۳۰،۰۰۰ دلار سقوط کند، احتمال سقوط ناگهانی ​​وجود دارد.

گورباکس همچنین در توییتی نوشت اکنون که موسسات مالی به دنبال سرمایه گذاری هستند، سرمایه نقدینگی زیادی در بازار وجود دارد. بسیاری از آن‌ها وقتی بیت کوین با قیمت ۱۰،۰۰۰ دلار معامله میشد به آن ورود نکردند و پس از آن رالی قیمت تا ۶۸،۰۰۰ دلار را از دست دادند.

بنابراین، مدیر رمزارز‌ها در VanEck فرض می‌کند که ممکن است وقتی قیمت پایین می‌آید، سرمایه گذاران سوار قطار بیت کوین شوند. دلیل آن هم چاپ پول نقد توسط بانک‌های مرکزی است که باعث افزایش تورم می‌شود و بسیاری از سرمایه گذاران در شرایط فعلی بازار به اوراق قرضه اعتماد ندارند.

پانکاج بالانی مدیرعامل صرافی دلتا اعلام کرد چشم‌انداز فعلی بازاررمزارز‌ها همچنان نزولی است. وی گفت از دست رفتن محدوده حمایتی روانی ۴۰ هزار دلاری موجب شده تا فشار فروش بیشتر شود. انتظار می‌رود در محدوده ۳۵ هزار دلاری تقاضا برای بیت‌کوین بسیار زیاد شود.

در کوتاه مدت محدوده ۴۵ تا ۵۰ هزار دلاری سطحی است که بازگشت بیت‌کوین به آن محتمل است با این حال با توجه به کمبود نقدینگی در بازار چشم‌انداز کلی همچنان نزولی خواهد بود.

از سوی دیگر مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلدبلاک معتقد است بیت‌کوین در حال حاضر کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله است. او می‌گوید شاخص ترس و طمع همچنان ترس زیاد در بازار را نشان می‌دهد و این در واقع یک فرصت خرید است.

از نظر تکنیکال هم بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به سطح ۰٫۷۸۹ فیبوناتچی است و انتظار می‌رود در صورت از دست دادن سطح ۳۵ هزار دلاری به ۳۳ هزار دلار هم سقوط کند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید