قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ بهمن ماه با کاهش ۲.۷۱ درصد به ۳۷,۰۵۴ دلار معادل ۱,۰۵۵,۴۲۷,۶۰۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۰۸۱
بازدید : ۵۰۶۰

فرادید | نوسان قیمت در بازار بیت کوین ادامه دارد. امروز ۱۱ بهمن ماه قیمت بیت کوین با ۲.۷۱ درصد کاهش نرخ به ۳۷,۰۵۴ دلار معادل ۱,۰۵۵,۴۲۷,۶۰۹ تومان رسید.

همین چند روز پیش بود که بیت کوین پس از ناکامی در غلبه بر مقاومت ۳۶,۰۰۰ دلاری، دو بار متوالی تا مرز ۳۵,۵۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش فرادید؛ با این حال، گاو‌ها در این نقطه وارد عمل شدند و این دارایی را به سمت بالا هدایت کردند. در نتیجه این حرکت، بیت کوین توانست سطح فوق را پس بگیرد و پس از یک اصلاح مختصر، دوباره به مسیر خود ادامه دهد. این بار، این افزایش تدریجی قیمت را تا ۳۸,۰۰۰ دلار رساند.

در ساعات بعد، با تداوم حرکت صعودی، بیت کوین به بالاترین سطح روزانه خود نزدیک به ۳۹,۰۰۰ دلار رسید. هرچند، نتوانست سطوح بالاتر از آن را فتح کند و تاکنون چند صد دلار کاهش یافته است. با این وجود، ارزش بازار آن بالای ۷۰۰ میلیارد دلار باقی مانده است.

روند حرکت قیمت بیت کوین طی یک ماه گذشته طوری بوده که پیش بینی‌ها از آینده این ارز، تعدیل قابل توجه داشته و دیگر کمتر کسی برای آن قیمت ۱۰۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲ را پیش بینی می‌کند. تا پیش از این تعداد قابل توجهی از تحلیلگران و موسسات مالی برای بیت کوین چشم انداز قیمت ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲ را متصور بودند، اما اخیرا اکثرا حرف از عدد‌های کمتر از ۱۰۰ هزار دلار زده می‌شود.

اخیرا هم Finder گزارشی از نظر متخصصان منتشر کرده که در آن پیش بینی شده بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۷۶,۳۶۰ دلار برسد.

جی‌پی‌مورگان هم پیش‌بینی قبلی خود از قیمت بیت‌کوین را پس گرفت و نوشت: «پیش‌بینی قبلی ما بر اساس نوسان طلا به بیت‌کوین و بازار صعودی تنظیم شده بود و حالا به نظر می‌رسد این پیش‌بینی غیرمنطقی باشد. به نظر تحلیلگران ما قیمت تعادلی بیت‌کوین حدود یک چهارم ۱۵۰ هزار دلار است.»

اگرچه پیش‌بینی‌ها از ریزش قیمت بیت‌کوین زیاد است، اما این ارز در ۲۴ ساعت گذشته حدود یک درصد رشد کرده و روی مقاومت ۳۸ هزار دلار قرار دارد. کارشناسان عقیده دارند اگر محدوده ۳۸ هزار دلار به بالا شکسته شود احتمالا رشد قیمت تا ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار ادامه پیدا می‌کند.

اما اگر مقاومت ۳۸ هزار دلار شکسته نشود سناریو ریزشی بیت‌کوین پررنگ‌تر می‌شود. مکدی روی محدوده ۳۶ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده بود، اما این اندیکاتور حالا از کم شدن قدرت خریدار در محدوده مقاومت خبر می‌دهد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید