قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ بهمن ماه با ۴.۸۵ درصد افزایش قیمت به ۳۸,۵۶۸ دلار معادل ۱,۰۸۰,۳۸۶,۱۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۱۰۸
بازدید : ۶۶۶۶

فرادید | بیت کوین بار دیگر به کانال ۳۸ هزار دلار بازگشت. امروز ۱۲ بهمن ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۴.۸۵ درصدی به ۳۸,۵۶۸ دلار معادل ۱,۰۸۰,۳۸۶,۱۰۰ تومان رسید.

از پنجشنبه گذشته، یعنی زمانی که بیت کوین برای دومین بار طی دو روز تا مرز ۳۵,۵۰۰ دلار سقوط کرد، وضعیت این دارایی به طور قابل توجهی مثبت‌تر به نظر می‌رسید.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین، به تدریج ارزش از دست رفته خود را بازیافت و چند روز بعد به ۳۷,۰۰۰ دلار رسید. علاوه بر این، در طول تعطیلات آخر هفته به صعود خود ادامه داد و تراز ۳۸,۷۰۰ دلار را نیز پشت سر گذاشت. ولی در این مرحله دیگر نتوانست به حرکت خود ادامه دهد و مقداری از ارزش خود را از دست داد.

همانطور که دیروز گزارش شد، بیت کوین ابتدا به حدود ۳۸,۰۰۰ دلار رسید، اما وضعیت در ساعات بعد بدتر شد. تاجاییکه قیمت با یک کندل بزرگ به زیر ۳۷,۰۰۰ دلار سقوط کرد. در حال حاضر، بیت کوین کمی بالاتر از این خط قرار گرفته و ارزش بازار آن حدود ۷۰۰ میلیارد دلار است.

اگر بیت کوین نتواند افزایش جدیدی را بالای ۳۸,۰۰۰ دلار شروع کند، می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در جهت نزولی نزدیک به منطقه ۳۶,۰۰۰ دلاری است. اولین حمایت عمده در نزدیکی منطقه ۳۵۵۰۰ دلاری دیده می‌شود. شکست نزولی به زیر منطقه حمایتی ۳۵,۵۰۰ دلاری ممکن است قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۳۴۰۰۰ دلاری سوق دهد.

پیتر برانت، تاجر کهنه‌کار ارز‌های دیجیتال در آخرین توئیت خود گفت وقت خرید بیت‌کوین فرا رسیده است. برانت معتقد است که فضای بازار به شدت با ترس همراه است و بیت‌کوین در کف قیمتی خود قرار دارد و احتمالا خریداران تجمع می‌کنند.

او عقیده دارد خرید ارز دیجیتال زمانی ترس بر بازار حاکم شده یکی از رایج‌ترین اصول سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر است.

اگرچه برخی از تحلیلگران مانند برانت به بازار صعودی امید دارند، اما بسیاری از تحلیلگران می‌گویند زمستان بازار از راه رسیده و احتمال ریزش بیشتر بیت‌کوین هم وجود دارد. اسکات ملکر، معامله‌گر ارز‌های دیجیتال گفته تا زمانی که بیت‌کوین یک کندل هفتگی بالای ۳۹ هزار و ۶۰۰ دلار نداشته باشد روند صعودی نیست.

پادشاه بازار رمزارز‌ها در چند ماه گذشته دو کندل سبزی متوالی نداشته است. نمودار قیمتی بیت‌کوین سه ماه است که روند نزولی را نشان می‌دهد و این روند نزولی طولانی‌ترین نزول بیت‌کوین از سال ۲۰۱۹ بوده است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید