قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

قیمت بیت کوین امروز ۱۴ بهمن ماه با ۴.۴۹ درصد کاهش نرخ به ۳۷,۰۲۶ دلار معادل ۱,۰۳۱,۸۰۳,۵۴۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۱۷۹
بازدید : ۷۰۸۳

فرادید | بیت کوین بار دیگر به کانال ۳۷ هزار دلار بازگشت. امروز ۱۴ بهمن ماه، قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۴.۴۹ درصد به ۳۷,۰۲۶ دلار معادل ۱,۰۳۱,۸۰۳,۵۴۲ تومان رسید.

پس از سقوط بازار در ماه ژانویه (دی ماه) ارز‌های دیجیتال به مرحله تحکیم وارد شده اند. برخی از تحلیلگران انتظار دارند قیمت‌ها در این ماه تاحدودی بهبود یابند، به خصوص که چندین ارز دیجیتال جایگزین طی یک هفته گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین از خود نشان داده اند.

به گزارش فرادید؛ روز سه‌شنبه، وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان (Nirmala Sitharaman)، از وضع مالیات ۳۰ درصدی بر درآمد‌های حاصل از انتقال دارایی‌های دیجیتال برای اولین بار در این کشور خبر داد. این اعلامیه واکنش قابل توجهی در بازار ایجاد نکرد.

در بازار معاملات آتی بیت‌کوین، نشانه‌هایی از یک فشار کوتاه وجود دارد که زمانی رخ می‌دهد که قیمت‌ها به طور غیرمنتظره افزایش می‌یابد و فروشندگان کوتاه‌مدت را مجبور به خروج از پوزیشن‌های خود می‌کند.

اندیکاتور‌های تکنیکال حاکی از آن هستند که افزایش احتمالی بیت کوین ممکن است در محدوده ۴۰,۰۰۰ تا ۴۵,۰۰۰ دلاری محدود شود، زیرا مومنتوم این حرکت در بلندمدت ضعیف است.

جک دروسی، مدیرعامل سابق توئیتر اعلام کرده که راه‌اندازی ارز دیجیتال deim توسط متا یک اشتباه است و متا باید روی ارز‌هایی مانند بیت‌کوین تمرکز کند.

ویلی‌وو، کارشناس بازار‌های مالی در رابطه با بیت‌کوین گفت: «بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بیش از ۵ ماه است که هولدر هستند و میانگین قیمت خرید این سرمایه‌گذاران محدوده ۴۰ هزار دلار است. من فکر می‌کنم این سرمایه‌گذاران حاضر نمی‌شوند با ضرر دارایی خود را بفروشند.»

این کارشناس عقیده دارد مقایسه بازار با سال ۲۰۱۸ یک مقایسه اشتباه است و ریزش تا ۲۰ هزار دلار زیاد محتمل نیست. وو معاملات آتی را یکی از دلایل اصلی زیرش بازار می‌داد و احتمال می‌دهد بازار تا چند ماه روندی رنج داشته باشد.

وو می‌گوید: در چند سال گذشته شکل و ماهیت بازار تغییر کرده و سرمایه‌گذاری‌های نهادی روی بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال بسیار افزایش پیدا کرده است.

این کارشناس گفت: در بین سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاران انباشت زیادی کردند و بیت‌کوین‎های زیادی برای بلندمدت خریده شد، اما ما تاثیر خرید را در کوتاه‌مدت مشاهده نکردیم، چون قیمت توسط معامله گران آتی تعیین می‌شد.

ویلی‌وو افزایش هلدر‌های بلندمدت و خرید‌های سنگین در محدوده ۳۲ هزار دلار را یکی از مهم‌ترین دلایل صعودی ماندن بازار دانست. در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین در محدوده قیمت ۳۳ تا ۳۸ هزار دلار یک مثلث تشکیل شده است که اگر سقف مثل یعنی محدود ۳۸ هزار دلار به بالا شکسته شود احتمال رشد قیمت بیت‌کوین وجود دارد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید