قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

قیمت بیت کوین امروز ۱۶ بهمن ماه با ۱۰.۸۱ درصد افزایش نرخ به ۴۱۵۰۳ دلار معادل ۱۱۲۵۷۶۸۸۷۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۲۰۳
بازدید : ۶۵۹۵

فرادید | بالاخره بیت کوین کانال ۴۱ هزار دلار را فتح کرد. امروز ۱۶ بهمن ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱۰.۸۱ درصد به ۴۱۵۰۳ دلار معادل ۱۱۲۵۷۶۸۸۷۵ تومان رسید.

بیت کوین روز جمعه به دنبال گزارش مالی قدرتمند غول تجارت الکترونیک آمازون دات کام افزایش یافت. در پی این گزارش، اعتماد سرمایه گذاران نسبت به سهام بخش فناوری تقویت شد. گفتنی است که رمزارز‌ها در ماه‌های گذشته به طور قابل توجهی از روند سهام بخش فناوری پیروی کرده اند.

به گزارش فرادید؛ خریداران بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته فعال بودند. این ارز دیجیتال برای اولین بار در دو هفته گذشته به بالای ۴۰هزار دلار رسید. حرکت صعودی پس از رسیدن شاخص‌های فنی به بالاترین سطح فروش از مارس ۲۰۲۱ در حال بهبود است.

ادوارد مویا (Edward Moya)، تحلیلگر ارشد بازار در کارگزاری Oanda، روز پنجشنبه در یادداشتی عنوان کرد: بیت کوین به نوسانات خود زیر سطح ۴۰۰۰۰ دلاری ادامه می‌دهد. این رمزارز درحال ساختن پایه‌ای است. با توجه به فروش یکجا و ارزان سهام در بخش فناوری، سرمایه گذاران رمزارز‌ها باید نسبت به حاصل شدن کف‌های قیمتی در این بازار، کمی خوشبین‌تر باشند.

شاخص ترس و طمع بازار رمزارز‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران همچنان در ترس کامل به سر می‌برند. با این حال میزان سفته‌بازی و نوسان‌گیری در بازار کم شده است. این آمار از این جا نشات می‌گیرد که تعداد معامله‌گران بیت‌کوین که در کمتر از یک ماه خرید و فروش می‌کنند. نسبت به پایان سال گذشته افتی ۳۲ درصدی داشته است.

فشارخرید حالا از سوی هلدر‌های میان‌مدت و بلندمدت وجود دارد که در این قیمت‌ها به دنبال افزودن دارایی‌های بیت‌کوین خود هستند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید