قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۹ بهمن ماه با ۳.۳۶ درصد افزایش نرخ به ۴۳,۹۸۴ دلار معادل ۱,۱۶۰۹,۱۳۶,۹۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۲۹۴
بازدید : ۷۰۷۹

فرادید | حرکت بیت کوین در مدار صعودی همچنان ادامه دارد. امروز ۱۹ بهمن ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۳.۳۶ درصد به ۴۳,۹۸۴ دلار معادل ۱,۱۶۰۹,۱۳۶,۹۶ تومان رسید.

از جمعه گذشته، یعنی زمانی که رمزارز اول بازار صعود سریع خود را از سطح ۳۷,۵۰۰ دلار آغاز کرد، چشم انداز آن به طور قابل توجهی تغییر کرد و قیمت آن در عرض چند ساعت برای اولین بار از اواسط ژانویه (اواخر دی) به ۴۰,۰۰۰ دلار رسید.

روز‌های آخر هفته، قبل از آغاز جهش چشمگیر قیمت، این دارایی با حفظ وضعیتی نسبتاً آرام، در حدود ۴۱,۵۰۰ دلار باقی ماند. این بار، گاو‌ها برای اولین بار از زمان شروع اصلاحات در سطح بازار یعنی روز ۲۱ ژانویه (۱ بهمن)، موفق شدند قیمت را به ۴۳,۰۰۰ دلار برسانند.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر، بیت کوین نتوانسته است این سطح را قاطعانه حفظ کند و چند صد دلار عقب نشینی کرده است. با این وجود، ارزش بازار آن به بالای ۸۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به جهش اخیر قیمت، چشم‌انداز میان‌مدت برای BTC کمتر نزولی در نظر گرفته شده است. این بدان معناست که خریداران می‌توانند به سمت سطح بعدی مقاومت ۴۵هزار تا ۴۷هزار دلاری حرکت کنند. بیت‌کوین در محدوده ۴۳ هزار دلار معامله می‌شود و اتریوم دوباره ۳ هزار دلاری شده است.

کارشناسان عقیده دارند دو دلیل محرک رشد اولیه بیت‌کوین بودند:

- دلیل اول این است که بیت‌کوین اخیرا همبستگی زیادی با بورس نزدک نشان داده و رشد دو درصدی بورس نزدک محرک اولیه بیت‌کوین بود.

- احتمالا دومین دلیل وضعیت معاملات بازار آتی بیت‌کوین بود. حجم نقدینگی آتی بیت‌کوین تنها ۱۰۰ میلیون دلار بود.

اگر بیت کوین نتواند افزایش جدیدی را بالای ۴۲۶۵۰ دلار شروع کند، ممکن است یک اصلاح نزولی داشته باشد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به منطقه ۴۱۶۰۰ دلار است. اولین حمایت عمده در نزدیکی منطقه ۴۰,۰۰۰ دلاری دیده‌می‌شود.

یک موسسه مالی در نیویورک به نام FSInsight، در یادداشتی با عنوان "دارایی‌های دیجیتال در دنیای پسا چرخه" گفت که بیت کوین در پایان سه ماهه چهارم سال گذشته به طور فزاینده‌ای با سهام در ارتباط بود و زمانی که با چشم انداز انقباض بانک مرکزی مواجه شد، سقوط کرد.

مدیرعامل، شان فارل (Sean Farrell)، روز جمعه در یادداشتی نوشت: این ارتباط با بیت کوین آشکارتر شده است و بازار گسترده‌تر کریپتو اکنون به شدت با سهام فناوری مرتبط است، زیرا "دارایی بازار همان ارزشی است که وارد بازار می‌شود. " در ادامه فارل نوشت: با این حال، بیت کوین همچنان پادشاه است، و افزود که این رمزارز می‌تواند در نیمه دوم سال جاری به ۲۰۰,۰۰۰ هم دلار برسد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید