قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۲۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۲۸

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ بهمن ماه با ۰.۸۰ درصد کاهش نرخ به ۴۴،۰۲۸ دلار معادل ۱،۱۶۹،۷۳۵،۹۰۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۵۲۲
بازدید : ۶۷۴۱

فرادید | بیت کوین با اندکی کاهش همچنان در کانال ۴۴ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۸ بهمن ماه قیمت بیت کوین با افت ۰.۸۰ درصدی به ۴۴,۰۲۸ دلار معادل ۱,۱۶۹,۷۳۵,۹۰۴ تومان رسید.

با کاهش تنش‌های میان روسیه و اوکراین، اکثر ارز‌های دیجیتال روز سه شنبه افزایش یافتند. این روند اصلاح صعودی امروز نیز ادامه یافت و در نتیجه آن، بخش زیادی از بازار همچنان در منطقه سبز قرار دارند.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری گفت که آماده است برای کاهش تنش‌ها بر سر اوکراین با غرب به مذاکره بنشیند. به علاوه روسیه تصمیم گرفت تا بخشی از نیرو‌های خود را از مناطق نظامی هم مرز با اوکراین خارج کند.

به این ترتیب، ارزش بازار سهام و ارز‌های رمزنگاری شده افزایش و قیمت پناهگاه‌های امن سنتی مانند طلا و دلار آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت. وضعیت بیت کوین طی یک روز گذشته تغییر چندان زیادی نداشته و با رشد ۱.۲۰ درصدی هنوز بالاتر از تراز ۴۴,۰۰۰ دلار قرار دارد. ارزش بازار آن نیز اکنون ۸۳۶.۳۹۶ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ پشتیبانی در ۴۵ هزار دلار نزدیک است، که می‌تواند عقب نشینی را در کوتاه مدت محدود کند. خریداران برای حفظ روند صعودی از ۳۶۰۰۰ دلاری که در ۳ فوریه رخ داد، باید کف قیمتی را بالای ۴۰ هزار دلار حفظ کنند.

درواقع حمایت‌های مهم بیت‌کوین محدوده ۴۲ و ۴۰ هزار دلار است. اگر حمایت ۴۰ هزار دلار از دست برود احتمال سقوط بازار زیاد است. بیت‌کوین یک کانال رنج میان ۴۱ تا ۴۵ هزار دلار دارد. تا زمانی که این ارز بالای ۴۶ هزار دلار تثبیت نشود نمی‌توان انتظار صعودی شدن بازار را داشت.

هدف بعدی بیت‌کوین بعد از تثبیت بالای ۴۶ هزار دلار محدوده ۵۱ تا ۵۳ هزار دلار است. اگرچه برخی کارشناسان از رشد قیمت بیت‌کوین خبر می‌دهند، اما به نظر می‌رسد روند فعلا رنج است. اگر محدود مقاومت ۵۳ هزار دلار شکسته شود احتمال رشد بیت‌کوین تا محدوده ۵۹ تا ۶۰ هزار دلار که نوعی مقاومت روانی و استاتیک محسوب می‌شود وجود دارد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید