مرگ دختر ۱۴ ساله به خاطر بازی با اسلحه شکاری

مرگ دختر ۱۴ ساله به خاطر بازی با اسلحه شکاری

پسر ۶ ساله‌ای که همراه خواهر ۱۴ ساله اش تنها در منزل حضور داشته به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و هنگام بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه‌ای شده است.

کد خبر : ۱۰۳۵۳۵
بازدید : ۷۶۸۳

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک ۶ ساله در یکی از روستا‌های کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر ۱۴ ساله و در نهایت مرگ وی شد.

سرهنگ «محمد رضا یاری» دیروز افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر ۱۴ ساله‌ای هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، ماموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد پسر ۶ ساله‌ای که همراه خواهر ۱۴ ساله اش تنها در منزل حضور داشته به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و هنگام بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه‌ای شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: بر اثر شلیک، دختر ۱۴ ساله خانواده نیز از ناحیه قفسه سینه هدف اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش‌های انجام شده جان خود را از دست داد.

وی با ابراز تاسف از این واقعه، گفت: متاسفانه برخی خانواده‌ها در این خصوص احتیاط لازم را نمی‌کنند و چنین وسایل خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می‌دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود خانواده‌های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند حتما نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه‌ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید