قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۳۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۳۰

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ بهمن ماه با ۱.۴۰ درصد کاهش نرخ به ۴۰،۲۴۶ دلار معادل ۱،۰۶۴،۲۶۵،۲۲۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۵۴۶
بازدید : ۵۱۹۴

فرادید | بیت کوین بار دیگر به مسیر کاهشی بازگشت. امروز ۳۰ بهمن ماه قیمت بیت کوین با افت ۱.۴۰ درصد به ۴۰,۲۴۶ دلار معادل ۱,۰۶۴,۲۶۵,۲۲۴ تومان رسید.

قیمت بیت کوین نتوانست بالاتر از سطح حمایتی ۴۳,۱۸۰ دلار باقی بماند و کاهش یافت. بیت کوین زیر سطح حمایت ۴۲۵۰۰ دلار معامله شد تا وارد یک منطقه نزولی شود.

به گزارش فرادید؛ این کاهش به زیر سطح ۴۲,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته رسید. علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت بیت کوین/دلار آمریکا با حمایت نزدیک به ۴۳,۶۰۰ دلار به زیر خط روند صعودی اصلی شکسته شد.

این جفت حتی حمایت ۴۰,۵۰۰ دلاری را شکست و تا ۴۰,۱۰۰ دلار معامله شد. اکنون در حال تثبیت زیان زیر سطح ۴۱,۰۰۰ دلار است.

حمایت عمده بعدی نزدیک به سطح ۴۰,۰۰۰ دلار دیده می‌شود. اگر یک شکست نزولی به زیر منطقه حمایت ۴۰,۰۰۰ دلاری وجود داشته باشد، ممکن است قیمت برای حرکت به ۳۸,۸۰۰ دلار شتاب نزولی پیدا کند. بیت کوین این روز‌ها تبدیل به یک دارایی به شدت پرریسک شده است. این رمزارز بحبوحه تنش‌های روسیه و اوکراین با فشار فروش مواجه شده است.

به نظر می‌رسد، انتشار گزارش‌ها مبنی بر تبادل آتش نیرو‌های اوکراینی و شورشیان طرفدار مسکو در شرق اوکراین موجب حرکت سرمایه‌ها در بازار‌های جهانی از دارایی‌های پرریسک به سمت اماکن امن سنتی سرمایه از جمله پناهگاهی مانند طلا شده باشد.

برخی از کارشناسان با توجه به سیگنال‌های نزولی در نمودار هفتگی و ماهانه بیت‌کوین، نسبت به احتمال سقوط این ارز به زیر ۳۰ هزار دلار هشدار می‌دهند. کارشناسان با استدلال به مدل LFG (رشد فراکتال لگاریتمی) پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین روندی نزولی در پیش دارد. همچنین براساس داده‌های تاریخی احتمال ریزش این ارز کم نیست.

یک تحلیلگر به نام rudd's مدل LFG را در نمودار ماهانه تحلیل کرد و نوشت: بیت‌کوین به پایین‌ترین محدوده سقوط می‌کند. همانطور که در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ این اتفاق افتاد. این کارشناس تاکید کرد: چند ماه تا ریزش بیت‌کوین فاصله داریم. بهترین سناریو برای خرید بیت‌کوین در محدوده ۲۴ تا ۲۷ هزار دلار است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید