۱۰ خودروی برتر بازار آمریکا در سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر بازار آمریکا در سال ۲۰۲۱

میزان نظرات مثبت، زیبایی در طراحی، کیفیت، فنی، ایمنی و همچنین نسبت قیمت به ویژگی‌های خودرو فاکتور‌های مورد توجه در تهیه این لیست هستند.

کد خبر : ۱۰۳۶۱۹
بازدید : ۶۸۰۳

در این مطلب، لیستی از برترین محصولات کلاس‌های مختلف خودرویی در بازار آمریکا مورد اشاره قرار گرفته است. این اطلاعات با توجه به نظرسنجی مصرف کنندگان و کارشناسان برجسته خودرویی در سال ۲۰۲۱ تهیه شده است.

میزان نظرات مثبت، زیبایی در طراحی، کیفیت، فنی، ایمنی و همچنین نسبت قیمت به ویژگی‌های خودرو فاکتور‌های مورد توجه در تهیه این لیست هستند.

کلاس: کامپکت پریمیوم هاچ بک
قیمت: حدود ۵۲ هزار دلار

پرچمدار این کلاس محصولی از آئودی است که اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوئیم باید به نام کامل آئودی اس ۵ اسپرت بک اشاره کنیم. اس ۵ اسپرت بک یکی از جذاب‌ترین خودرو‌های اسپرت است که با توجه به طراحی خود ویژگی‌های کوپه و سدان را همزمان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در بخش پیشرانه از نمونه ۳ لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ استفاده شده که برابر با ۳۴۸ اسب بخار خروجی و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

اس ۵ اسپرت بک موفق به کسب امتیاز ۹.۴ از ۱۰ شده است.

مرسدس بنز

کلاس: کراس اوور فوق لوکس
قیمت: حدود ۱۶۵ هزار دلار

اینجا نماینده مرسدس بنز در صدر قرار دارد، آنهم با یک پرچمدار پرقدرت به نام مایباخ جی ال اس ۶۰۰. مرسدس بنز آخرین دستاورد‌های رفاهی و ایمنی خود را در این کراس اوور درشت اندام قرار داده است. در بخش پیشرانه از نمونه ۸ سیلندر ۴ لیتری توربودوقلو با ۵۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۳۰ نیوتن متر استفاده شده است.

مایباخ امتیاز ۹.۵ را به خود اختصاص داده است.

جنسیس

کلاس: کراس اوور میان سایز پریمیوم
قیمت: حدود ۵۰ هزار دلار

جنسیس با کراس اوور جی وی ۸۰ رقبای قدرتمند آلمانی خود را بطور جدی وارد چالشی سخت کرده است. این کره‌ای زیبا مجهز به جدیدترین فناوری‌های روز در بخش‌های مختلف است. دستیار هوشمند رانندگی، کابین فوق العاده کم صدا و کیفیت بالای رانندگی فاکتور‌هایی هستند که جی وی ۸۰ را به یک انتخاب برتر تبدیل می‌کنند.

در بخش پیشرانه مدل پایه از نمونه توربوشارژ ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و در تریم‌های بالاتر از ۶ سیلندر توربودوقلو ۳.۵ لیتری استفاده شده است.

جنسیس اینجا امتیاز ۹.۵ را به خود اختصاص داده است.

پورشه

کلاس: خودرو‌های اسپرت‌های پرفورمنس
قیمت: حدود ۱۷۱ هزار دلار

این کلاس شرکت کنندگان قدرتمندی در بازار آمریکا دارد، اما با توجه به تمامی شرایط و بررسی‌های مرتبط با این مطالعه، پورشه ۹۱۱ توربو اس موفق به شکست رقبای خود شده است. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن استاندارد در وضعیت فعال قرار دارد، سیستم تعلیق بروز رسانی شده و زبان طراحی پورشه نیز دلبری‌های خاص خود را دارد.

در بخش پیشرانه از نمونه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با ۶۴۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته هماهنگ شده است.

توربو اس امتیاز ۹.۶ را به خود اختصاص داده است.

هوندا

کلاس: سدان کامپکت
قیمت: حدود ۲۴ هزار دلار

این کلاس یکی از مهمترین و پرفروش‌ترین بخش‌های بازار است که مشتریان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. هوندا با سیویک موفق شده تا صدر جدول را به خود اختصاص دهد. خودرویی که همیشه خوب بوده و با توجه به امکانات، قیمت، کیفیت و زیبایی توانسته نام یک ژاپنی را در صدر این نظرسنجی قرار دهد.

برای پیشرانه سدان سیویک در تریم پایه از نمونه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با ۱۵۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر استفاده شده است. در تریم‌های بالاتر نمونه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۸۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر نصب شده است.

سدان سیویک امتیاز ۹.۶ را در اختیار دارد.

سانتافه

کلاس: کراس اوور میان سایز
قیمت: حدود ۲۷ هزار دلار

سانتافه با ظاهر جدید خود همچنان سابقه موفقیت‌های نسل‌های قبلی خود را مرور می‌کند. این خودرو برای کسانی که حس لوکس با برچسب قیمت رقابتی می‌خواهند گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد که از جدیدترین فناوری‌های هیوندای نیز بهره‌مند است.

در بخش پیشرانه تریم پایه از نمونه ۲.۵ لیتری توربو با ۱۹۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر استفاده شده است. همین پیشرانه در تریم بالاتر با ۲۷۷ اسب بخار خروجی نیز قابل سفارش است. این خودرو یک تریم هیبریدی نیز دارد که در آن از نمونه ۱.۶ لیتری توربوشارژ در هماهنگی با تک موتور الکتریکی استفاده شده است. خروجی پیشرانه هیبریدی برابر با ۲۲۶ اسب بخار است.

سانتافه امتیاز ۹.۶ را در اختیار دارد.

آئودی

کلاس: واگن‌های پرفورمنس
قیمت: حدود ۱۰۹ هزار دلار

قطعا این کلاس و جایگاه شایسته نمایندگان آئودی است که سال‌ها مخاطبان را با واگن‌های آتشین خود شگفت زده کرده است.

خودرو از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو با ۵۹۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر استفاده می‌کند که دیگری حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد، فقط باید به این نکته اشاره کنیم که این پیشرانه در هماهنگی با یک موتور الکتریکی ۴۸ ولتی هیبرید ملایم کار می‌کند.

آئودی آراس ۶ اونت با امتیاز ۹.۶ منتخب آلمانی در این کلاس است.

نیسان

کلاس: کراس اوور کامپکت
قیمت: حدود ۲۵۶۰۰ دلار

این بخش نیز در اختیار ژاپنی‌ها قرار دارد و پرچمداری برعهده روگ از نیسان قرار داده شده است. این کراس اوور کم مصرف، ایمن، راحت و خوش قیمت از پیشرانه ۲.۵ لیتری با ۱۸۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر استفاده شده است.

میانگین مصرف سوخت نیز برابر با ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی است.

امتیاز روگ ۹.۷ از ۱۰ محاسبه شده است.

جنسیس

کلاس: سدان میان سایز پریمیوم
قیمت: حدود ۴۹ هزار دلار

جنسیس با جی ۸۰ این بخش را نیز به خود اختصاص داده است. یک سدان بسیار زیبا و باکیفیت که در نقد‌های خودرویی بدان لقب لوکس مدرن را داده اند.

در بخش پیشرانه از نمونه ۲.۵ لیتری توربو با ۳۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۲۲ نیوتن متر استفاده شده است.

امتیاز جی ۸۰ برابر با ۹.۷ از ۱۰ محاسبه شده است.

مرسدس بنز

کلاس: سدان پریمیوم پرچمدار
قیمت حدود: ۱۱۷ هزار دلار

این جایگاه ویژه نیز در اختیار نماینده دیگری از مرسدس بنز قرار دارد. کلاس اس مرسدس بنز به عنوان یک استاندارد برای سنجش ارزش سایر خودرو‌های لوکس همواره مورد توجه قرار داشته است. در اس ۵۸۰ از پیشرانه توربودوقلو ۸ سیلندر ۴۹۶ اسب بخاری استفاده شده است. سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی مرسدس یا ۴ ماتیک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

امتیاز مرسدس ۹.۷ از ۱۰ است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید