قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ اسفند ماه با ۰.۲ درصد کاهش نرخ به ۳۹،۲۷۰ دلار معادل ۱،۰۱۸،۶۶۳،۸۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۶۲۰
بازدید : ۵۰۷۵

فرادید | حرکت بیت کوین در مسیر کاهشی ادامه دارد. امروز ۲ اسفندماه قیمت بیت کوین با افت ۰.۲ درصدی به ۳۹,۲۷۰ دلار معادل ۱,۰۱۸,۶۶۳,۸۰۰ تومان رسید.

روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه بیت کوین از آخرین کاهش خود در حدود ۴۲,۰۰۰ دلار بهبود یافته و به حدود ۴۵,۰۰۰ دلار رسید. ولی با بازگشت خرس‌ها به بازی، نتوانست به حرکت خود ادامه دهد. به این ترتیب، آن‌ها در عرض چند ساعت، این دارایی را به پایین کشاندند و این بار قیمت BTC به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش فرادید؛ در ادامه وضعیت بدتر شد و در نهایت به حدود ۳۹,۰۰۰ دلار رسید که پایین‌ترین سطح قیمت طی دو هفته گذشته بود. در نتیجه این تغییرات، ارزش بازار بیت کوین به مرز ۷۲۵ میلیارد دلار رسیده است.

بیت کوین هم اکنون ۴۱ درصد پایین‌تر از قله تاریخی ۶۸,۶۶۴ دلاری که در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ثبت کرده بود، قرار دارد. عده‌ای از تحلیلگران دلیل افت بیت کوین را تنش‌های میان روسیه و اوکراین می‌دانند و معتقدند هرچقدر احتمال وقوع جنگ میان این دو کشور بیشتر می‌شود، بیت کوین هم بیشتر افت می‌کند.

کوین اولری (Kevin O'Leary)، ستاره Shark Tank، پیش بینی خود از قیمت بیت کوین را هفته گذشته در مصاحبه‌ای با Stansberry Research به اشتراک گذاشت. «شما دوست دارید درباره بیت کوین صحبت کنید که به ۱۰۰ هزار دلار، ۲۰۰ هزار دلار، ۳۰۰ هزار دلار می‌رسد، اما بهتر است بدانید زمانی این اتفاق می‌افتد که موسسات بتوانند آن را خریداری کنند.»

معامله گر و تاجر کهنه کار، پیتر برانت (Peter Brandt)،نیز پنجشنبه به سرمایه گذاران هشدار داد که ممکن است مدتی طول بکشد تا قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود برسد.

برانت همچنین نموداری را همراه با توئیت خود منتشر کرده است که بالاترین قیمت بیت کوین و تعداد ماه‌هایی که باید از آن رد شود را نشان می‌دهد. وی به طور خاص خاطرنشان کرد که ۲۱ ماه طول کشید تا بیت کوین به بالاترین سطح جدید بعدی در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) برسد، ۴۰ ماه در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) و ۳۶ ماه در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹).

در همین حال، بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس هشدار داده است که قیمت بیت کوین در برابر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آسیب پذیر است.

در ژانویه (دی-بهمن)، بزرگ‌ترین بانک سوئیس، UBS، نسبت به زمستان کریپتو هشدار داد. با این وجود، بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان پیش بینی بلندمدت قیمت ۱۵۰ هزار دلاری بیت کوین را دارد، اما ارزش فعلی و واقعی آن را ۳۸ هزار دلار تخمین زده است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید