قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

قیمت بیت کوین امروز ۸ اسفندماه با کاهش ۲.۲۲ درصد به ۳۸،۶۷۹ دلار معادل ۱،۰۲۳،۴۴۶،۳۴۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۷۹۰
بازدید : ۶۵۵۶

فرادید | بیت کوین بین کانال ۳۸ و ۳۹ در حال نوسان است. امروز ۸ اسفندماه قیمت بیت کوین با ۲.۲۲ درصد کاهش نرخ به ۳۸,۶۷۹ دلار معادل ۱,۰۲۳,۴۴۶,۳۴۰ تومان رسید.

قیمت بیت کوین و سایر رمزارز در روز شنبه در میان مذاکرات احتمالی روسیه و اوکراین نسبتا ثبات یافت.

در همان ساعات اولیه، تحلیلگران یک بار دیگر تاکید کردند که در مواقع بحرانی مثل جنگ، این طلاست که می‌تواند دارایی‌ها را بیمه کند نه بیت کوین. انتشار این گمانه زنی‌ها و تحلیل‌ها باعث ایجاد جو ناامیدی در بازار ارز‌های دیجیتال شد.

به گزارش فرادید؛ اما خیلی زود ورق برگشت و از روز جمعه، بازار دوباره سبزپوش شد. تا جایی که نه تنها افت قیمت روز پنجشنبه جبران شد، بلکه حتی تعدادی از ارز‌ها از قیمت روز چهارشنبه هم بالاتر رفتند.

پیشتر بیت کوین در پی شروع جنگ در روز پنجشنبه به سرعت به زیر سطح ۳۴,۰۰۰ دلار سقوط کرد، اما امروز، شنبه، در سطح ۳۹,۰۰۰ دلاری ثبات یافت. در گزارش وب سایت کوین دسک اعلام شده است: برخی سرمایه گذاران انتظار دارند که به دلیل جهش نوسانات، بازیابی قیمت رمزارز تداوم داشته باشد.

با این حال، برخی از معامله گران انتظار داشتند که جهش فعلی در قیمت رمزارز‌ها با توجه به عدم قطعیت از مسائل ژئوپلیتیکی، گذارا باشد. بر اساس داده‌های کوین دسک، حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌های اصلی، به بالاترین سطح خود از زمان سقوط آن در ۵ دسامبر (۱۴ آذر) رسیده است.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار گفت: سرمایه‌گذاران در حال حاضر به سمت طلا می‌روند و منتظر ارز‌های دیجیتال هستند تا زمانی که مطمئن شوند که پایین‌ترین قیمت در بازار را دارد، اما در نهایت بیت کوین نقش طلا را به عنوان ابزار اصلی کشور‌ها برای ذخیره ارزش بر عهده خواهد گرفت یا خیر.

دیوید دوونگ (David Duong)، رئیس بخش تحقیقات سازمان صرافی کوین‌بیس، روز جمعه در ایمیلی به کاربران نوشت: حجم معاملات کاربران در این صرافی علی‌رغم نوسانات بزرگ در فضای رمزارز‌ها قدرتمند نیست، این حاکی از کاهش پوزیشن‌های معاملاتی و ریسک پذیری در بازار است.

زاک کیلرمن، متخصص در این زمینه گفت: ارز‌های دیجیتال، مانند همه بازار‌های جهانی، با خبر حمله روسیه به اوکراین آسیب دیدند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید