قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۰ اسفندماه با ۱۴.۴۱ درصد افزایش نرخ به ۴۳،۱۲۹ دلار معادل ۱،۱۲۳،۹۴۱،۷۴۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۸۵۳
بازدید : ۷۰۸۵

فرادید | بیت کوین به پرواز درآمد و در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۱۰ اسفندماه بیت کوین با افزایش چشمگیر ۱۴.۴۱ درصد به ۴۳,۱۲۹ دلار معادل ۱,۱۲۳,۹۴۱,۷۴۰ تومان رسید.

هفته گذشته کلیه بازار‌های مالی شرایط بسیار متزلزلی را تجربه کردند. همانطور که انتظار می‌رفت، بیت کوین از نظر افزایش نوسانات قیمت در میان پیشتازان بازار قرار داشت. هنگامی که روسیه جنگ تمام عیاری را علیه اوکراین تحت عنوان "عملیات نظامی ویژه" آغاز کرد، بیت کوین با حدود ۵۰۰۰ دلار کاهش در عرض چند ساعت به زیر ۳۴,۰۰۰ دلار رسید

به گزارش فرادید؛ در حالی که اوضاع به شدت وخیم به نظر می‌رسید، رئیس جمهور آمریکا و دیگر رهبران غربی گفتند که مستقیماً در جنگ علیه روسیه دخالت نخواهند کرد. این خبر تأثیر مثبت زیادی بر بازار‌های رمزنگاری گذاشت، به طوری که بیت کوین تمام ضرر‌های متحمل شده خود را با همان سرعت جبران کرد.

قدرت این اصلاح صعودی به حدی بود که بیت کوین طی چند نوبت تلاش کرد مقاومت ۴۰,۰۰۰ دلاری را تاچ کند. هرچند این تلاش‌ها نتیجه‌ای دربرنداشت و در پی آخرین ریجکت قیمت، این دارایی تا مرز ۳۷ هزار دلار ریزش کرد. در حال حاضر، شرایط بسیار بهتر شده و بیت کوین به سطح فعلی خود یعنی حدود ۴۳ هزار دلار رسیده است. ارزش بازار آن نیز امروز حدود ۷۲۷.۳۷ میلیارد دلار است.

جاستین بنت، تحلیلگر سرشناس ارز‌های دیجیتال با با برجسته کردن شاخص‌های فنی ادعا می‌کند بیت‌کوین یک صعود در راه دارد. این تحلیلگر، بیت‌کوین را روی نمودار روزانه بررسی می‌کند. حرکات مشابه بیت‌کوین با تابستان سال ۲۰۲۱، توجه او را به خود جلب کرده است.

این کارشناس در رابطه با بازار نیز تحلیل کرد: اصول فنی بیت‌کوین و بازار خوب به نظر می‌رسد. اگر خریداران تصمیم بگیرند که قیمت را بالا ببرند، ابن اتفاق رخ می‌دهد. رمزارز‌ها همیشه ما را در کف قیمتی هیجان‌زده می‌کنند.

بنت عقیده دارد شاخص مقاومت نسبی در نمودار روزانه بیت‌کوین، واگرایی صعودی را نشان می‌دهد. اندیکاتور‌های زیادی به افزایش قیمت بیت‌کوین اشاره می‌کنند، اما تا وقتی که سیگنال خرید از سمت خریداران تایید نشود چیزی تغییر نمی‌کند. این تحلیلگر عقیده دارد بیت‌کوین باید بالای ۳۹ هزار دلار تثبیت شود تا بتوانیم به بازگشت روند فکر کنیم.

به اعتقاد بنت در صورت تثبیت بالای ۳۹ هزار دلار هدف اول این ارز ۴۶ هزار و بعد ۵۰ هزار دلار است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید