قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ اسفندماه با ۰.۱۷ درصد افزایش نرخ به ۳۹,۱۹۶ دلار معادل ۱,۰۲۴,۵۲۴,۶۴۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۱۶۴
بازدید : ۵۳۷۰

فرادید | بیت کوین همچمنان در کانال ۳۹ قراردارد. امروز ۲۲ اسفندماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۱۷ درصد به ۳۹,۱۹۶ دلار معادل ۱,۰۲۴,۵۲۴,۶۴۶ تومان رسید.

روز جمعه اکثر ارز‌های دیجیتال با کاهش قیمت مواجه شدند که تاحدودی دستاورد‌های اوایل هفته را به چالش کشید. دارایی‌های ریسکی مانند سهام، ارز‌های دیجیتال و کالا‌ها طی یک ماه گذشته تغییرات شدید قیمتی را تجربه کرده‌اند که نشان‌دهنده درجه بالایی از عدم اطمینان در میان سرمایه‌گذاران است.

به گزارش فرادید؛ سرکوب‌های نظارتی بیشتر نیز به روحیه منفی میان معامله‌گران دامن زده است. روز جمعه، رویترز گزارش داد که چندین شرکت رمزنگاری مستقر در امارات متحده عربی با سیل درخواست مشتریان روسی برای نقد کردن میلیارد‌ها دلار از دارایی‌های رمزنگاری مواجه شده‌اند.

افزون بر این، کاخ سفید و کشور‌های صنعتی گروه ۷ روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعلام کردند و تصریح نمودند که دستورالعمل استفاده از رمزارز‌ها برای جلوگیری از فرار از تحریم‌ها را نیز به زودی منتشر خواهند نمود.

از روز گذشته تاکنون، بیت کوین نوسانات چندان چشمگیری را شاهد نبوده و ارزش بازار این رمزارز نیز اکنون ۷۴۱.۷۴۱ میلیارد دلار است.

عده‌ای از کارشناسان بر این باورند که این موضوع، هولدر‌ها را آزار می‌دهد و به مرور باعث دلسردی آن‌ها از سرمایه گذاری در بیت کوین می‌شود. چراکه طی یک سال گذشته بسیاری از کالا‌ها و شاخص‌های سهام در دنیا رشد کرده اند، اما بیت کوین فعلا به خریداران خود زیان وارد کرده است.

تحلیلگران تکنیکال نیز بیشتر به نمودار توجه دارند تا اتفاقات. الگو‌های معاملاتی، عرضه و تقاضا و سطوح برای این تحلیلگران مهم‌تر است.

کتی استاکتون، بنیانگذار fairlead strategies این روشی تکنیکال استفاده می‌کند که آن را ابر روزانه یا ابر هفتگی نام‌گذاری کرده است. این روش نوعی از شاخص‌ها را نشان می‌دهد که سطوح حمایت فنی و مقاومت را نشان می‌دهند. او عقیده دارد مقاومت بعدی بیت‌کوین در محدوده ۵۰ تا ۵۱ هزار دلار است. او عقیده دارد سطح کلیدی بیت‌کوین ۵۵ هزار دلار است.

ران ویلیامز، بنیانگذار RW Market مقاومت جدی بیت‌کوین را محدوده ۴۵ تا ۴۶ هزار دلار می‌داند. او عقیده دارد اگر این محدوده مقاومت شکسته شود الگو‌های صعودی شکل می‌گیرند. هر چند همین الان هم به دلیل تنش‌های ژئوپلیتیکی الگو‌های صعودی در نمودار ارز‌های دیجیتال دیده می‌شود.

از طرف دیگر جاناتان چیزمن، رئیس فروش سازمانی در صرافی FTX سناریو نزولی بازار را محتمل می‌داند. او عقیده دارد محدوده ۳۳ تا ۲۹ هزار دلار زنگ خطر برای شروع زمستان است. بعید نیست که با افزایش نرخ بهره در آمریکا بیت‌کوین این سطوح کلیدی را از دست بدهد.

بلومبرگ در مقاله سطح ۲۰ هزار دلار را سطحی مهم برای بازار رمزارز‌ها می‌داند. اگر زمستان رمزارز‌ها شروع شود احتمالا بیت‌کوین زیر ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

اندی داد، تحلیلگر فنی در لوئیس کپیتال مارکتز هم می‌گوید: بیت‌کوین در حال تشکیل یک الگوی سر و شانه نزولی در نمودار بلندمدت است. اگر این الگو کامل شود احتمالا هدف بیت‌کوین حدود ۱۷ هزار دلار است. این یعنی اگر زمستان رمزارز‌ها شروع شود احتمالا بیت‌کوین ۷۵ درصد زیر سقف قیمتی خود در ماه نوامبر معامله می‌شود.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید