قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۲۴ اسفندماه با ۲.۰۵ درصد افزایش نرخ به ۳۸,۹۱۳ دلار معادل ۱,۰۲۲,۶۹۲,۰۰۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۲۳۰
بازدید : ۶۸۷۶

فرادید | بیت کوین همچنان زیر کانال ۴۰ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۴ اسفندماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۰۵ درصد به ۳۸,۹۱۳ دلار معادل ۱,۰۲۲,۶۹۲,۰۰۹ تومان رسید.

بیت کوین در سال ۲۰۲۲ شروع سختی داشت و در حال حاضر تقریباً ۲۰ درصد از ابتدای سال کاهش یافته است. بازار‌های مالی سنتی نیز یکی از بدترین شروع‌ها را در تاریخ خود تجربه کردند و S&P۵۰۰ از اول ژانویه (۱۱ دی) ۱۲/۵ درصد افت داشته است.

اخیراً قیمت بیت کوین از ناحیه مقاومت ۳۹,۵۵۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) کاهش یافته و به سمت سطوح حمایتی ۳۸,۸۰۰ و ۳۸,۵۰۰ دلاری حرکت کرده است. این کاهش تا زیر منطقه حمایت ۳۸,۰۰۰ دلاری ادامه یافت. بعد از تشکیل کف قیمت روزانه نزدیک به ۳۷۶۲۵ دلار، قیمت به مرحله تحکیم وارد شد.

به گزارش فرادید؛ پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا گفت که قصد ندارد پوزیشن‌های BTC، ETH و DOGE خود را ببندد، دوباره به ۳۸,۰۰۰ دلار بازگشت. در حال حاضر، ارزش بازار بیت کوین کمتر از ۷۵۰ میلیارد دلار است.

یک استراتژیست محبوب رمزارز در حال ترسیم مسیری برای یک شکست قوی بیت کوین (BTC) در مسیر رسیدن به بالاترین سطح تاریخ است.

پنتوشی، تحلیلگر ارز‌های دیجیتال محبوب در توئیتی اعلام کرده که سناریو بیت‌کوین ۷۲ هزار دلاری را بسیار محتمل می‌داند. این تحلیلگر عقیده دارد شکست قوی بیت‌کوین، قیمت را به بالاترین سقف تاریخی خود می‌رساند. بیت‌کوین در حال حاضر ۳۹ هزار دلار ارزش دارد و صعود به هدف ۷۲ هزار دلاری پنتوشی یعنی رشد ۸۳ درصدی این ارز.

دیدگاه این تحلیلگر در چند ماه گذشته به شدت نسبت به بازار منفی بود، اما تحلیل او تغییر کرده و عقیده دارد تقاضا به زودی افزایش پیدا می‌کند.

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار skybridge capital نیز عقیده دارد عوامل اقتصادی کلان بعد از کاهش تنش‌ها و جنگ اجازه بیت‌کوین را ۶ رقمی می‌کند. او عقیده دارد با کاهش تنش‌ها نرخ تورم در آمریکا کاهش پیدا می‌کند و فعالان بازار رمزارز‌ها نباید نگران تورم باشند.

این کارآفرین در مصاحبه‌ای گفت: تنش‌های ژئوپلیتیک کنونی میان روسیه و اوکراین به زنجیره تامین اسیب رساند. از طرفی تحریم روسیه تاثیر منفی بر اقتصاد جهانی می‌گذارد. اما من عقیده دارد این جنگ زیاد طول نمی‌کشد و به زودی خاتمه‌ای برای این جنگ پیدا می‌شود.

اسکاراموچی عقیده دارد با کاهش تورم و تنش‌ها در اوکراین بیت‌کوین روندی صعودی پیدا می‌کند. او پیش‌بینی می‌کند بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ بیش از یک میلیارد کیف پول بیت‌کوین وجود داشته باشد. به گفته اسکاراموچی افزایش نرخ پذیرش بیت‌کوین می‌تواند قیمت این ارز تا ۱۸ ماه آینده را تا ۱۰۰ هزار دلار برساند.

در هر صورت باید به این نکته توجه کنیم که با پشت سر گذاشتن اولین مقاومت اصلی نزدیک به منطقه ۳۸۵۵۰ دلار، احتمال افزایش قیمت بیشتر شده است. در صورت ادامه این حرکت، قیمت به سمت مقاومت ۳۹۵۵۰ دلاری حرکت می‌کند. بالاتر از این سطح مقاومتی، احتمالاً قیمت مارک روانی ۴۰ هزار دلار را هدف قرار خواهد داد.

اگر بیت کوین نتواند موضع خود بالاتر از منطقه مقاومت ۳۸,۵۵۰ دلاری را با قدرت حفظ کند، به حرکت قبلی خود ادامه می‌دهد. در این حالت، اولین حمایت نزدیک به منطقه ۳۷۸۰۰ دلاری حرکت خرس‌ها را به چالش خواهد کشید.

حمایت بعدی نزدیک به سطح ۳۷,۶۵۰ دلار و حمایت اصلی نزدیک به سطح ۳۷,۱۵۰ دلار قرار دارند. شکست نزولی زیر حمایت ۳۷,۱۵۰ دلاری می‌تواند منجر به افزایش مومنتوم نزولی قیمت شود. در این شرایط ممکن است بیت کوین تا مرز ۳۶۵۰۰ دلار یا حتی ۳۶,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید