تصویر / قاب جالب موبایل آل پاچینو!

تصویر / قاب جالب موبایل آل پاچینو!

جیسون موموآ بازیگر هالیوود عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن تصویری از خودش سر میز شام به همراه آل پاچینو برای جشن افتتاحیه یک گالری نقاشی از جولین اشنابل بود.

کد خبر : ۱۰۵۵۲۰
بازدید : ۱۳۴۸

جیسون موموآ بازیگر هالیوود به‌تازگی عکسی در اینستاگرامش منتشر کرده که ظاهرا تصویری معمولی از خودش سر میز شام به همراه آل پاچینو بود، اما نکته جالبی در این عکس وجود داشت که خبرساز شده است.

هر زمان که گروهی از ستاره‌های هالیوودی برای یک رویداد صمیمی یا شام دور هم جمع می‌شوند، عکس‌ها به‌سرعت در فضای مجازی پخش می‌شوند. دیدن چهره‌های هالیوودی در زندگی روزمره که عادت کرده‌ایم آن‌ها را فقط روی صفحه نمایش و فرش قرمز ببینیم، همیشه جذاب است.

حالا به‌تازگی جیسون موموآ بازیگر هالیوود عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن تصویری از خودش سر میز شام به همراه آل پاچینو برای جشن افتتاحیه یک گالری نقاشی از جولین اشنابل بود.

در نگاه اول، این یک عکس نسبتاً معمولی است که یک میز به‌هم‌ریخته با لیوان‌ها و بشقاب‌های خالی را نشان می‌دهد. اما پس از بررسی بیشتر، این عکس یک واقعیت کاملاً بامزه را در مورد پاچینو نشان می‌دهد: او یک قاب گوشی با طرح شرک دارد.

آل پاچینو

ماری بردی، تهیه‌کننده شبکه‌های اجتماعی «چک خالی» اولین کسی بود که به قاب گوشی این بازیگر که روی میز مقابل او قرار دارد اشاره کرد.

او با اشاره به هدفون‌های سیمی دائماً درهم‌تنیده پاچینو که اغلب از عکس‌های پاپاراتزی در فضای مجازی منتشر شده‌اند، می‌نویسد: «هدفون‌های آل همچنان نمادین هستند. اما توجه شما را به عکس روی آیفون او جلب می‌کنم».

بردی عکسی بزرگنمایی‌شده از آیفون ۱۳ آل پاچینو را منتشر کرد که با وجود رزولوشن پایین، نشان می‌دهد که پاچینو از یک قاب گوشی طراحی‌شده با کلاژ جالبی از شرک استفاده می‌کند.

کاربران توییتر از افشاگری بردی متعجب شدند، احتمالاً به این دلیل که این قاب برای یک دانش‌آموز راهنمایی مناسب‌تر به نظر می‌رسد تا یک بازیگر افسانه‌ای؛ اما با توجه به بازخورد‌هایی که این عکس در فضای مجازی دریافت کرده است، مشخص است که این عکس پاچینو را دوست‌داشتنی‌تر کرده است.

یکی از کاربران توییتر نوشت: «پاچینو با قاب گوشی شرک هم افسانه‌ای است.»

منبع: همشهری / variety

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید