انگلیس - ایران پرگل‌ترین دیدار جام جهانی؟!

انگلیس - ایران پرگل‌ترین دیدار جام جهانی؟!

حداقل روی کاغذ، انگلیس مقابل ایران، آرژانتین مقابل عربستان سعودی و بلژیک مقابل کانادا پتانسیل یک طرفه بودن بازی را در این دوره جام جهانی دارند.

کد خبر : ۱۰۵۵۹۲
بازدید : ۹۲۷

یک نشریه انگلیسی ضمن معرفی پرگل‌ترین دیدار‌های جام جهانی از دیدار انگلیس - ایران به عنوان دیداری که می‌تواند پرگل‌ترین دیدار تاریخ جام جهانی شود یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نشریه HITC، حداقل روی کاغذ، انگلیس مقابل ایران، آرژانتین مقابل عربستان سعودی و بلژیک مقابل کانادا پتانسیل یک طرفه بودن بازی را در این دوره جام جهانی دارند.

اما، حتی با وجود هری کین، لیونل مسی و کوین دی بروین در بهترین حالت خود این تیم‌ها نیاز به ثبت یک روز فوق العاده از سوی همه بازیکنان خود دارند تا بردی تاریخی و پرگل در جام جهانی ثبت شود.

مجارستان با الهام از هت تریک هفت دقیقه‌ای لازلو کیس - تنها بازیکن تعویضی که تا به حال سه گل در یک بازی جام جهانی به ثمر رسانده است - چهار دهه پیش، السالوادور را ۱۰ بر ۱ شکست داد.

هیچ تیم دیگری تا به حال در یک بازی جام جهانی دو رقمی نشده است. مجارستان با هدایت فرانس پوشکاش و ساندور کوچیس افسانه‌ای، در رقابتی پر گل کره جنوبی را با نتیجه ۹ بر صفر شکست دادند.

آیا تاریخ در قطر نوشته می‌شود؟

یوگسلاوی نیز در سال ۱۹۷۴ با ۹ گل زئیر را پشت سر گذاشت. در همین حال، سوئد، کوبا را ۸ بر ۰ در سال ۱۹۳۸ شکست داد. اروگوئه مقابل بولیوی در سال ۱۹۵۰ و آلمان مقابل عربستان سعودی در سال ۲۰۰۲ نیز این نتیجه را ثبت کردند.

میروسلاو کلوزه رکورددار گلزنی جام جهانی سه گل از ۱۶ گل خود در جام جهانی را در برابر تیم عربستان به ثمر رساند.

چهار بازی در تاریخ جام جهانی با نتیجه ۷ بر صفر به پایان رسیده است. اروگوئه - اسکاتلند و ترکیه - کره شمالی در سال ۱۹۵۴، لهستان - هائیتی در سال ۱۹۷۴ و پرتغال مقابل کره شمالی در سال ۲۰۱۰ و چه باور کنید چه نه، کریستیانو رونالدو در آن روز تنها یک گل به ثمر رساند.

باید دید در این دوره جام جهانی می‌توانیم امیدوار باشیم تا یک دیدار به فهرست پرگل‌ترین دیدار‌های تاریخ جام جهانی وارد شود یا خیر.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید