(تصویر) شایعه اسید پاشی امیر تتلو روی سحر قریشی از کجا آمد؟

(تصویر) شایعه اسید پاشی امیر تتلو روی سحر قریشی از کجا آمد؟

برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی حالا مدعی شده اند که این تاتو نیست و اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی اشت. ادعایی عجیب و کذب، که به نظر می‌رسد تنها برای فریب دادن کاربران فضای مجازی منتشر شده باشد.

کد خبر : ۱۰۹۹۱۸
بازدید : ۵۶۷۷

فرادید | ساعات گذشته بود که برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی شایعه عجیب اسید پاشی امیر تتلو روی سحر قریشی را مطرح کردند. این ادعا در حالی طرح شد که امیر تتلو در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد و سحر قریشی به امارات مهاجرت کرده است.

به گزارش فرادید، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این رسانه‌ها و سایت‌های داخلی این شایعه را بر پایه یک تصویر منتشر کرده اند. تصویری که در آن یک تاتو روی صورت سحر قریشی قرار گرفته اند. تاتویی که برخی کاربران اعتقاد دارند که واقعی نیست و احتمالا با فوتوشاپ و افکت ایجاد شده است.

اما برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی حالا مدعی شده اند که این تاتو نیست و اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی اشت. ادعایی عجیب و کذب، که به نظر می‌رسد تنها برای فریب دادن کاربران فضای مجازی منتشر شده باشد.

(تصویر) شایعه اسید پاشی امیر تتلو روی سحر قریشی از کجا آمد؟

این دو چهره جنجالی فضای مجازی هنوز به این شایعه عجیب واکنشی نشان نداده اند.


بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. او کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم‌های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن‌ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید