(ویدئو) شوخی کی روش و فردوسی پور با چالش بزرگ تیم ملی

(ویدئو) شوخی کی روش و فردوسی پور با چالش بزرگ تیم ملی

سپس فردوسی پور شوخی را ادامه می‌دهد و می‌گوید که آیا مهاجم نمی‌خواهد؟ کارلوس کی روش از فرصت استفاده می‌کند و با زبان شوخی به چالش بزرگ تیم ملی فوتبال اشاره می‌کند. او می‌گوید اتفاقا مهاجم زیاد داریم و چالش مان دفاع وسط است. الان چند تا مدافع و هافبک می‌خواهیم. مشکل مان این است که چطور توپ را به مهاجم‌ها برسانیم.

کد خبر : ۱۱۰۷۶۳
بازدید : ۱۰۷۳

فرادید | کارلوس کی روش پس از بازگشت به ایران و نشستن روی صندلی تیم ملی ایران، رودروی عادل فردوسی پور نشسته و به گفتگو با او پرداخته است. در ابتدای این گفتگو و در همان نخستین کلمات وارد فضا شوخی و کنایه می‌شوند.

به گزارش فرادید، کارلوس کی روش شوخی را آغاز می‌کند و از لباس و پوشش جذاب عادل تعریف می‌کند. بعد سوال می‌پرسد که آیا هنوز فوتبال بازی می‌کند یا نه. عادل فردوسی پور جواب می‌دهد که بله هنوز بازی می‌کند.

سپس عادل شوخی را ادامه می‌دهد و می‌گوید که آیا مهاجم نمی‌خواهد؟ کارلوس کی روش از فرصت استفاده می‌کند و با زبان شوخی به چالش بزرگ تیم ملی فوتبال اشاره می‌کند. او می‌گوید اتفاقا مهاجم زیاد داریم و چالش مان دفاع وسط است. الان چند تا مدافع و هافبک می‌خواهیم. مشکل مان این است که چطور توپ را به مهاجم‌ها برسانیم.

همین چند روز قبل بود که کارلوس کی روش لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال را منتشر کرد. در این فهرست نام شش بازیکن از جمله علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و سردار آزمون به عنوان مهاجم ذکر شده است.

همچنین رامین رضاییان، صادق محرمی، صالح حردانی، حسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، امید نورافکن مدافعان تیم ملی و امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، میلاد سرلک، سامان قدوس، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، وحید امیری در پست هافبک حضور خواهند داشت.

با این وجود به نظر می‌رسد که کارلوس کی روش از وضعیت مدافعان و هافبک‌ها رضایت کافی را ندارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید