معمای فکری ریاضی؛ وزن چکش، اره و جعبه ابزار را بیابید!

معمای فکری ریاضی؛ وزن چکش، اره و جعبه ابزار را بیابید!

کی از جدیدترین بازی‌های فکری در رسانه‌های اجتماعی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، بازی فکری مسئله ریاضی «وزن چکش، اره و جعبه ابزار را بیابید» است.

کد خبر : ۱۱۲۰۲۹
بازدید : ۳۸۵۷۴

فرادید | بازی‌های فکری معمایی هیجان انگیز هستند به این خاطر که برای حل آن نیاز به تفکر دارید. از طرفی بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود استفاده کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری در رسانه‌های اجتماعی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، بازی فکری مسئله ریاضی «وزن چکش، اره و جعبه ابزار را بیابید» است.

به گزارش فرادید، به اعتقاد طراحان تنها در صورتی می‌توان این مسئله ریاضی را حل کرد که ذهنی هوشیار با تمایل به حل معما داشته باشید. شما می‌توانید این معادله تصویری را با استدلال منطقی حل کنید. اکنون فرصت دارید که شانس خود را امتحان کنید که که آیا می‌توانید این بازی فکری را حل کنید یا نه.

اجازه دهید ابتدا نگاهی به این معما بیندازیم.

بازی فکری ریاضی؛ وزن چکش، اره و جعبه ابزار را بیابید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این مسئله ریاضی هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت‌های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر کشف راه حل را راحت‌تر می‌کند.

بازی فکری ریاضی؛ وزن چکش، اره و جعبه ابزار را بیابید!

چکش=۷

اره=۳

جعبه ابزار=۱۷

«۱۰=۷+۳ عکس اول»، «۲۰=۱۷+۳ عکس دوم»، «۲۴=۱۷+۷ عکس سوم» و «۲۷=۱۷+۷+۳ عکس چهارم».

پس جواب ۲۷ است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید