قیمت بیت کوین، امروز ۳ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۳ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۳ آبان ماه با ۰.۱۶ درصد کاهش نرخ به ۱۹۲۸۵ دلار معادل ۴۶۰۷۶۶۰۶۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۲۴۰
بازدید : ۴۰۱

فرادید | نوسان بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلار ادامه دارد. امروز ۳ آبان ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۱۶ درصد به ۱۹۲۸۵ دلار معادل ۴۶۰۷۶۶۰۶۰ تومان رسید.

اسکات ردلر، یکی از معامله‌گران حرفه‌ای و کهنه‌کار بازار، در آخرین توییت خود ادعا کرده است که اکنون در آستانه‌ی شروع یک روند صعودی برای بیت کوین (BTC) قرار داریم. اسکات ردلر معتقد است، بالاخره زمان آن فرا رسیده است که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا به سطوح قیمتی بالاتری دست یابد.

اسکات ردلر در حالی چنین پیش‌بینی را اعلام کرده است که بیت کوین، به عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، چندین هفته است که به طور ثابت در یک محدوده‌ی قیمت معامله می‌شود.

قیمت بیت کوین هم‌اکنون از سقف تاریخی خود، یعنی ۶۹,۰۴۴ دلار که در نوامبر سال گذشته به ثبت رسیده بود، ۷۲.۰۱ درصد فاصله دارد. با وجود این، گاو‌های بیت کوین (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) تاکنون توانسته‌اند بیت کوین را از سقوط به زیر این سطح حیاتی نجات دهند.

هم‌اکنون، بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار بیت کوین ۳۷۰,۶۰۳,۸۲۶,۷۱۸ دلار و حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی آن نیز ۲۷,۳۹۵,۷۴۰,۴۵۶ دلار است.

روز دوشنبه، بیت‌کوین الگوی مثلث متقارن را در سطح ۱۹۲۵۰ دلار رد کرده است و اکنون احتمالاً همین سطح به عنوان پشتیبانی اصلی عمل خواهد کرد. بسته شدن کندل‌های بالاتر از این سطح، پتانسیل ایجاد یک روند صعودی را تا سطح ۱۹۶۵۰ دلار ایجاد می‌کنند، و یک شکست صعودی بالاتر از این سطح می‌تواند بیت‌کوین را به ۱۹۹۵۰ دلار برساند.

به طور معمول، شکست صعودی مثلث متقارن منجر به ادامه روند صعودی قیمت می‌شود؛ بنابراین در ادامه، گاو‌ها می‌توانند بر بازار مسلط شوند. از طرفی دیگر MACD و RSI نیز در منطقه خرید باقی مانده‌اند که نشان دهنده تایید روند صعودی بازار رمزارز است.

در سمت نزولی، شکست قیمت به زیر سطح ۱۹۲۰۰ دلار می‌تواند فضای بیشتری را برای ادامه نزول تا سطح ۱۸۹۵۰ دلار و سپس ۱۸۶۵۰ دلار باز کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید