قیمت بیت کوین امروز ۷ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۷ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۷ آبان ماه با ۱.۶۶ درصد افزایش نرخ به ۲۰,۶۱۱ دلار معادل ۶۷۶,۵۶۶,۳۸۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۴۰۸
بازدید : ۳۸۹

فرادید | حرکت بیت کوین در مدار صعودی ادامه دار شده است. امروز ۷ آبان ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۶۶ درصد به ۲۰,۶۱۱ دلار معادل ۶۷۶,۵۶۶,۳۸۰ تومان رسید.

نکه مهم درباره بیت کوین این است که ارزش معاملات آن طی شبانه روز گذشته بیش از ۶۳ میلیارد دلار بوده و رشد حداقل ۳ برابری را ثبت کرده است. ارزش بازار بیت کوین هم ۳۹۶ میلیارد دلار است. امروز شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد ۳۳ رسیده و پس از مدت‌ها که در محدوده ترس شدید بود، بالاخره وارد محدوده ترس شد.

به نظر می‌رسد سرانجام بیت کوین آن حرکتی که مد نظر فعالان بازار ارز‌های دیجیتال بوده را انجام داده و حالا بسیاری از افرادی که پول خود را تبدیل به استیبل کوین کرده بودند، در حال خرید بیت کوین و آلت کوین‌ها هستند.

هم‌اکنون، بیت کوین در مسیر صعودی خود با سطح مقاومت ۲۰,۸۰۰ دلاری دست و پنجه نرم می‌کند. اولین سطح مقاومت اصلی بیت کوین نزدیک به سطح ۲۱,۰۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی بعدی نیز ممکن است در سطح ۲۱,۲۰۰ دلار باشد.

یک حرکت قدرتمند به بالای مقاومت ۲۱,۲۰۰ دلار می‌تواند مسیر بیت کوین را برای رسیدن به سطح مقاومت ۲۲,۰۰۰ دلاری هموار کند. یک حرکت صعودی دیگر نیز کافی است تا شرایط برای افزایش قیمت بیت کوین تا منطقه‌ی مقاومت ۲۵,۰۰۰ دلاری فراهم شود.

سطوح حمایت اصلی بیت کوین عبارت هستند از ۲۰,۷۰۰ و ۲۰,۵۰۰ دلار. سطوح مقاومت اصلی آن نیز به ترتیب در نواحی ۲۰,۸۲۰ دلار، ۲۱,۲۰۰ دلار و ۲۲,۰۰۰ دلار قرار دارند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید