قیمت بیت کوین امروز ۸ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۸ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۸ آبان ماه با افزایش ۰.۵۸ درصد به ۲۰,۷۴۲ دلار معادل ۶۷۸,۸۸۵,۶۶۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۴۸۹
بازدید : ۴۹۹

فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند و به کانال ۲۱ هزار دلار نزدیک شده است. امروز ۸ آبان ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۵۸ درصد به ۲۰,۷۴۲ دلار معادل ۶۷۸,۸۸۵,۶۶۰ تومان رسید.

چند روزی است که وضعیت ارز‌های دیجیتال خوب شده و رشد‌های خوبی در این بازار دیده می‌شود. البته این رشد‌ها پس از مدت‌ها سقوط و پس از آن درجا زدن بازار رخ داده است.

ارز‌های دیجیتال چندین ماه درگیر سقوط بودند و بسیاری از نمادها، حتی نماد‌های بزرگ بازار افت‌های بیش از ۶۰ درصدی را تجربه کردند. پس از آن مدتی بازار درجا زد و حالا شاهد یک رشد هستیم که اکثر فعالان کریپتو معتقدند این رشد همان رشد اصلی بازار است.

البته اینکه این رشد تبدیل به همان رشد بزرگ بازار شود یا نه، هنوز مشخص نیست، اما فعلا با توجه به شرایط بازار، باید وقوع رشدی ممتد و چند ماهه را یکی از گزینه‌های جدی دانست.

بیت‌کوین هفته گذشته را با حدود ۱۹هزار دلار آغاز کرد و ظاهراً مدتی در این سطح باقی ماند، اما نوسانات روز سه‌شنبه افزایش یافت و گاو‌ها به بازار بازگشتند و قیمت بیت‌کوین را برای اولین بار در بیش از ۲۰ روز به بالای ۲۰هزار دلار رساندند.

رالی در روز چهارشنبه ادامه یافت، زمانی که ارز دیجیتال برای مدت کوتاهی به بالای ۲۱هزار دلار رسید، اما خریداران نتوانستند قیمت را حفظ کنند و در حال حاضر حدود ۲۰هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شود. در مجموع بیت‌کوین طی هفت روز گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

اگرچه قدرت دلار آمریکا و افزایش ترس از رکود از نوامبر سال گذشته بر ارز‌های دیجیتال اصلی تاثیر گذاشته است، اما عبور از سطح پشتیبانی فنی به توقف موقت حرکت نزولی کمک کرده‌است.

با تصمیم فدرال رزرو، هر گونه غافلگیری از سوی فدرال رزرو یا بانک انگلستان روی داده‌های شاخص بخش تولید (ISM) و شاخص مشاغل جدید غیر کشاورزی در مدت یک ماه در ایالات متحده (NFP)، تاثیر گذاشته و می‌تواند در بخش کریپتو نوسان قیمتی ایجاد کند.

قیمت بیت کوین اکنون در محدوده‌ی معاملاتی بین ۲۰,۰۰۰ تا ۲۱,۰۰۰ دلار تثبیت شده است. بیت کوین هم‌اکنون بین سطوح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% تا ۶۱.۸% قرار دارد.

اندیکاتور‌های شاخص قدرت نسبی و مکدی هم‌چنان در منطقه‌ی خرید باقی مانده‌اند. این مسئله احتمال تداوم حرکت صعودی بیت کوین را افزایش می‌دهد. به علاوه، میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز بر افزایش میزان خرید در بالای سطح ۱۹,۷۵۰ دلار تاکید می‌کند.

در نتیجه، شکسته شدن سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی به طور بالقوه می‌تواند روند خرید را تا سطح ۲۱,۹۰۰ دلار ادامه دهد. چنان‌چه روند صعودی کنونی ادامه یابد، قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۲۲,۵۰۰ دلار افزایش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۳۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۲۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸.۰۴ میلیارد دلار است که ۱۱.۴۲ درصد کاهش داشته است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید