(ویدئو) آزار و اذیت پلنگ پیر بخت برگشته، توسط دسته کفتارها!

(ویدئو) آزار و اذیت پلنگ پیر بخت برگشته، توسط دسته کفتارها!

بویسن ماجرای آزار و اذیت پلنگ پیر توسط دسته کفتار‌ها را این گونه تعریف می‌کند: ساعت ۱۵:۳۰ ظهر بود که متوجه گیر افتادن پلنگ در دام کفتار‌ها شدیم. در واقع پلنگ بسیار لاغر و زخمی بود و توسط چند کفتار محاصره شد، سپس مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

کد خبر : ۱۱۳۰۵۵
بازدید : ۱۸۷۵۳

فرادید | پلنگ پیر مجروح از بخت بدش سر راه دسته از کفتار‌های مزاحم قرار گرفت و مورد آزار و اذیت آن‌ها قرار گرفت. فرانسی بویسن ۵۷ ساله که این ویدیو را در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط کرده است، گفته که این صحنه در طول حضورش در این پارک، بسیار نادر بوده است.

به گزارش فرادید، بویسن ماجرای آزار و اذیت پلنگ پیر توسط دسته کفتار‌ها را این گونه تعریف می‌کند: ساعت ۱۵:۳۰ ظهر بود که متوجه گیر افتادن پلنگ در دام کفتار‌ها شدیم. در واقع پلنگ بسیار لاغر و زخمی بود و توسط چند کفتار محاصره شد، سپس مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

او می‌گوید: این صحنه بسیار آزاردهنده و بی رحمانه بود. نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم، با این حال، می‌دانم که این راه و رسم طبیعت است. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها پلنگ را گاز می‌گیرند و به این سو و آن سو می‌کشند.

طبق گفته فرانسی بویسن ۵۷ ساله، در نهایت کفتار‌ها پس از آزار و اذیت چند دقیقه ای، پلنگ پیر را رها کردند و شکارچی زخمی، لگان لگان میدان را ترک کرد، تا شاید از کشته شدن توسط کفتار‌ها در امان بماند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید