خبر عجیب درباره سریال «ستایش» چه بود؟!

خبر عجیب درباره سریال «ستایش» چه بود؟!

خبری عجیب درباره سریال «ستایش» منتشر شد.

کد خبر : ۱۱۳۲۲۷
بازدید : ۷۵۷

سعید مطلبی نویسنده سریال «ستایش» اعلام کرد که دیگر قصدِ نوشتن ادامه این مجموعه تلویزیونی را ندارد و پرونده این سریال را بسته شده می‌دانم.

در فضای‌مجازی بار‌ها اعلام شده که سریال «ستایش» قرار است فصل چهارمی داشته باشد. یک بار آرمان زرین‌کوب در گفت‌وگویی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «در رابطه با ساخت فصل جدید «ستایش» هیچ خبری ندارم.

به هر حال فکر می‌کنم فصل سوم، پایان این سریال باشد و اگر قرار به ادامه «ستایش» باشد، در صورت سفارش مدیران تلویزیون، این اتفاق خواهد افتاد.

روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواست مردم روبرو نشویم که چرا ادامه «ستایش» ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دست ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه‌نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند».

واکنش نویسنده

اما بعد از این نکات دوباره درباره ساختِ سریال «ستایش» خبری در فضای‌مجازی منتشر شد. سعید مطلبی نویسنده این سریال که از داریوش ارجمند گرفته تا سعید سلطانی و آرمان زرین‌کوب اعلام کرده‌اند همه‌چیز منوط به فیلمنامه‌ای است که نوشته شود و رسماً اعلام کرد که من مشغولِ نوشتن سریال تاریخی به نامِ «حضرت اجلّ» هستم و قصد نوشتن ادامه مجموعه «ستایش» را ندارم و به نظرمن تمام شده است.

دوباره این خبر در فضای‌مجازی پخش شد و سعید مطلبی این بار با دو خبر تکذیبیه چند باره خودش را اعلام کرد. «مشغول نوشتن «حضرت اجلّ» بودم که این فیلمنامه را هم متوقف کردم تا شرایط برای ساختِ آن مهیا شود ادامه خواهم داد.

موضوع ادامه ندادن و تکذیبِ خبر‌های مربوط به «ستایش» هم که دیگر تبدیل به یک روال شده است. اما این را به طور قطع اعلام می‌کنم که پرونده «ستایش» را بسته شده بدانید و این سریال به فصل چهارم نخواهد رسید.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید