(ویدئو) نجات معجزه آسای گاومیش پیر از دام شیر‌ها و تمساح‌های گرسنه!

(ویدئو) نجات معجزه آسای گاومیش پیر از دام شیر‌ها و تمساح‌های گرسنه!

همزمان با ورود ایمپالاها، یک گاومیش پیر هم مشغول آب خوردن بود. شیر‌ها شروع به تعقیب گاومیش پیر کردند، اما این حیوان بزرگ پیکر بلافاصله وارد آب شد تا از دام شیر‌ها بگریزد. این بار هم بخت با گاومیش پیر همراه نبود و مورد حمله تمساح‌های درون آب قرار گرفت.

کد خبر : ۱۱۳۲۶۳
بازدید : ۱۲۲۷۹۰۲

فرادید | سولی خمالو، رئیس تور و کمپ آتاملا که این ویدیو را در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط کرده است، می‌گوید که گاومیش به شکل معجزه آسایی توانست از دام غیر قابل فرار شیر‌ها و تمساح‌های گرسنه فرار کند.

به گزارش فرادید، خمالو ماجرای گریختن گاومیش پیر از دام شیر‌ها و تمساح‌ها را این گونه روایت می‌کند: ما چند شیر را دیدیم که در کنار آب بندان مشغول استراحت بودند. معمولا زمانی که شیر‌ها در چنین موقعیتی قرار می‌گیرند، منتظر فرصت هستند تا حیوان‌هایی که برای آب خوردن کنار آب می‌آیند شکار کند. ابتدا گله ایمپالا‌ها برای آب خوردن آمدند، اما، چون سریع بودند، شیر‌ها موفق به شکار ایمپالا‌ها نشدند.

او می‌گوید:، اما همزمان با ورود ایمپالاها، یک گاومیش پیر هم مشغول آب خوردن بود. شیر‌ها شروع به تعقیب گاومیش پیر کردند، اما این حیوان بزرگ پیکر بلافاصله وارد آب شد تا از دام شیر‌ها بگریزد. این بار هم بخت با گاومیش پیر همراه نبود و مورد حمله تمساح‌های درون آب قرار گرفت.

طبق گفته سولی خمالو، پس از چند دقیقه گاومیش از آب بیرون آمد و بار دیگر تعقیب و گریز میان شیر‌ها و گاومیش پیر آغاز شد. تا اینکه به شکل معجزه آسایی گله گاومیش‌ها سر رسیدند و توانستند گاومیش پیر را از دام شیر‌ها و تمساح فراری دهند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید