(ویدئو) ایمپالای بخت برگشته در دام کفتار‌ها و سگ‌های وحشی افتاد!

(ویدئو) ایمپالای بخت برگشته در دام کفتار‌ها و سگ‌های وحشی افتاد!

پروفسور پیت ون در وایور می‌گوید: صحنه به دام افتادن ایمپالا بسیار دردناک بود. اما این وقعیت طبیعت است و نمی‌توان در آن دخالت کرد. ما دیدیم که سگ‌های وحشی از هر سو به ایمپالا حمله می‌کردند و موفق به شکار نمی‌شدند، در نهایت کفتار‌ها سر رسیدند و شکار آماده را از چنگال سگ‌های وحشی در آوردند.

کد خبر : ۱۱۳۳۷۵
بازدید : ۸۱۷۱

فرادید | این ویدیو که لحظه به دام افتادن یک ایمپالا را به تصویر می‌کشد، همزمان جدال میان سگ‌های وحشی و کفتار‌ها بر سر شکار را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدیو می‌بینید که سگ‌های وحشی، ایمپالا را در یک چاله آب گیر انداخته اند.

به گزارش فرادید، پروفسور پیت ون در وایور که این ویدیو را در دلتای اوکاوانگو واقع در کشور آفریقایی بوتسوانا ضبط کرده است، ماجرا را این گونه روایت کرد است: صحنه به دام افتادن ایمپالا بسیار دردناک بود. اما این وقعیت طبیعت است و نمی‌توان در آن دخالت کرد. ما دیدیم که سگ‌های وحشی از هر سو به ایمپالا حمله می‌کردند و موفق به شکار نمی‌شدند، در نهایت کفتار‌ها سر رسیدند و شکار آماده را از چنگال سگ‌های وحشی در آوردند.

او می‌گوید: ایمپالا ابتدا چندین ضربه به کفتار‌ها ضربه زد و توانست قدری آن‌ها را دور کند. اما در نهایت تعداد کفتار‌ها افزایش یافت و ایمپالا شکار شد. سپس کفتار‌ها زنده زنده ایمپالای بخت برگشته را تکه تکه کردند. البته سگ‌های وحشی نیز بی نصیب نماندند و توانستند برای چند لحظه ایمپالا را تصاحب کنند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید