(ویدئو) شیر نر خشمگین، کفتار حواس پرت را کشت!

(ویدئو) شیر نر خشمگین، کفتار حواس پرت را کشت!

دو شیر نر بلافاصله از جا پریدند و  به منطقه‌ای که صدا‌ها از آنجا می‌آمد دویدند. وقتی به لانه نزدیک شدند شروع به تعقیب کردند و به سمت کفتار‌ها دویدند. یکی از شیر‌های نر به یک توله کفتار جوان حمله برد. اما کفتار حواس پرت متوجه حضور شیر‌ها نشد و هیچ تکانی نخورد و بلافاصله توسط شیر نر گاز گرفته شد.

کد خبر : ۱۱۳۳۸۳
بازدید : ۴۵۹۳۰

فرادید | آلمرو کلینگنبرگ ۲۷ ساله، راهنمای گردشگری حیات وحش که ویدیوی حمله شیر نر به کفتار جوان را در کمپ کینگز ضبط کرده است، می‌گوید که دو شیر نر در حال قدم زدن بودند که متوجه حضور یک بچه کفتار شدند و تصمیم گرفتند، این حیوان را از پای در بیاورند.

به گزارش فرادید، او در روایت خود از حمله شیر نر به کفتار جوان حواس پرت گفته است: ما وسیله نقلیه را متوقف کردیم و در حالی که ۲ شیر نر خواب بودند، ساکت نشستیم. یکی از بازدیدکنندگان از من پرسید که آیا شیر‌ها در صورتی که گونه دیگری از قلمرو آن‌ها عبور کنند، واکنش نشان خواهند داد؟ گویی این کلمات را شیر‌ها شنیده شدند. زیرا تنها یک دقیقه بعد از این حرف‌ها صدای کفتار‌ها شنید می‌شد که وارد قلمرو شیر‌ها شدند.

او می‌گوید: دو شیر نر بلافاصله از جا پریدند و به منطقه‌ای که صدا‌ها از آنجا می‌آمد دویدند. وقتی به لانه نزدیک شدند شروع به تعقیب کردند و به سمت کفتار‌ها دویدند. یکی از شیر‌های نر به یک توله کفتار جوان حمله برد. اما کفتار حواس پرت متوجه حضور شیر‌ها نشد و هیچ تکانی نخورد و بلافاصله توسط شیر نر گاز گرفته شد.

طبق گفته او، شیر در ادامه کفتار جوان را به اطراف تکان داد و اجازه نداد این حیوان شانسی برای زنده ماندن داشته باشد. سپس کفتار‌ها و شیر‌ها هر دو به هم خیره شده بودند و شیر‌ها شروع به حرکت در اطراف وسیله نقلیه ما کردند.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید