(ویدئو) حمله بچه اسب آبی ساده لوح به تمساح و گاومیش!

(ویدئو) حمله بچه اسب آبی ساده لوح به تمساح و گاومیش!

مائوس در روایت آنچه در کنار سد آبی سانست بین بچه اسب آبی، تمساح و گاومیش رخ داد، گفت: در کنار سد بسیاری از حیوانات بالغ مشغول استراحت بودند که ناگهان یک اسب آبی جوان و گستاخ از آب بیرون آمد و شروع به تعقیب تمساح‌های اطراف کرد.

کد خبر : ۱۱۳۴۴۹
بازدید : ۲۲۵۵۵۸

فرادید | راینر مائوس که لحظه حمله بچه اسب آبی به تمساح و گاومیش را در پارک ملی کروگر ضبط کرده است، گفته که حمله اسب آبی کاملا برای شان طنز آمیز بود، اما به نظر می‌رسید که تمساح و گاومیش از این ماجرا کمی ناراحت شده اند.

به گزارش فرادید، مائوس در روایت آنچه در کنار سد آبی سانست بین بچه اسب آبی، تمساح و گاومیش رخ داد، گفت: در کنار سد بسیاری از حیوانات بالغ مشغول استراحت بودند که ناگهان یک اسب آبی جوان و گستاخ از آب بیرون آمد و شروع به تعقیب تمساح‌های اطراف کرد.

او می‌گوید: به نظر می‌رسید که اسب آبی فقط می‌خواست کمی در اطراف بازی کند، اما مسئله برای تمساح جدی شد و از آنجا گریخت. در ادامه اسب آبی جوان ساده لوحانه به گاومیش حمله کرد و این بار با واکنش این حیوان مواجه شد. گاومیش به تعقیب اسب آبی جوان پرداخت و او را به داخل آب و به نزد مادرش برگردد.

راینر مائوس گفته که ما هرگز یک بچه اسب آبی را ندیده بودیم که اینقدر به تمساح‌های بزرگ منزدیک شود و هیچ ترسی نداشته باشد. برای ما دیدن این صحنه عالی بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید